رشد ۶۰ درصدی صدور پروانه درمنطقه ۸

یکشنبه ۲۵ تیر – ۱۱:۰۰:۰۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

درجلسه نظارت و حمایت دوره ای معاون شهردارتهران عنوان شد ؛

بزرگنمایی:  

درجلسه نظارت و حمایت دوره ای معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران ، از فعالیت های صورت گرفته در این حوزه تقدیر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران،  درادامه برگزاری جلسات نظارت و حمایت دوره ای معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران ، به همراه مدیران این حوزه ، درشهرداری منطقه ۸ حاضرواز نزدیک درجریان روند فعالیت های صورت گرفته دراین منطقه درحوزه شهرسازی و معماری قرارگرفتند.
براساس این گزارش، ارسال پیشنهادها و نقطه نظرات شهرسازی منطقه به معاونت برای بررسی و اعمال درطرح تفصیلی جدید،  تاکید برتوجه به فضای سبزوایجاد کاربری های ورزشی ، تفریحی و آموزشی و پردیس های سینمایی ، و ارایه گزارش هایی درخصوص روند اجرای احکام ، عملکرد اکیپ های شهربان و روند صدورپروانه ها ازجمله محورهای مطرح شده دراین جلسه بود.
دراین جلسه معاون شهرسازی و معماری شهردارتهران ، ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته درحوزه شهرسازی درمنطقه ۸ گفت: این منطقه، منطقه ای با کاربری قالب مسکونی است که طبق گزارش ها و آمارهای موجود دربخش های مختلف شهرسازی از شاخص های مناسبی در بین سایر مناطق برخوردار است.
وی با تاکید برتوجه بیش از پیش به ساخت مراکز فرهنگی و تفریحی در این منطقه گفت : به نظر می رسد مراکز تفریحی، آموزشی، ورزشی و به ویژه پردیس های سینمایی از جمله نیازهای مردم این منطقه  باشد که باید برای تامین آنها تلاش کرده، سرمایه گذاران را تشویق به احداث چنین مراکزی کرد.    
جاوید تصریح کرد: درعین حال نباید از ایجاد مراکز تجاری در بخش های مختلف و مستعدی مانند محور خیابان دماوند یا بزرگراه امام علی (ع) غافل بود .
وی در پایان گفت: رشد ۶۰ درصدی صدور پروانه درسه ماهه نخست سال جاری، نشان از تلاش و فعالیت مثمرثمر شهردار منطقه و همکاران ما در حوزه شهرسازی این منطقه دارد که به حق باید از آن قدردانی کرد .
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۲۴۸۳۳۳۹۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.