رشد ۷۵ درصدی درآمد اپراتورهای اماراتی از خدمات LTE

۳۰م دیماه ،

 

شرکت Frost & Sullivan از صاحبنام‌ترین مراکز تحقیقاتی و مشاوران بین‌المللی اعلام کرد که درآمد دو کشور امارات متحده عربی و عربستان سعودی از خطوط مخابراتی LTE تا سال ۲۰۱۷ میلادی به‌ترتیب به ۵۵/۴ و ۳۸/۳ میلیارد دلار خواهد رسید.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به نقل از این مرکز، درآمد کشور امارات از این بازار رشد سالانه ۶/۷۵ درصدی را پیش‌رو خواهد داشت و این در حالی است که احتمال می‌رود کشور عربستان سعودی طی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ میلادی رشد سالانه ۳/۴۵ درصدی را تجربه کند.
 
در گزارش این مرکز تحقیقاتی آمده است: «با افزایش سازگاری گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی به خطوط پرسرعت LTE و همچنین افزایش عرضه برنامه‌ها و ابزارهای سازگار با این خطوط، اوپراتورهای موبایلی این روزها می‌کوشند زیرساخت‌ها و شبکه‌های خود را هرچه‌ سریع‌تر به‌روز کنند تا بتوانند خطوط پرسرعت‌تری را در اختیار مشترکان خود بگذارند».
 
گفته می‌شود که افزایش تمرکز شرکت‌های مخابراتی فعال در امارات متحده عربی و عربستان سعودی بر خطوط مخابراتی پرسرعت سبب شده است تا اکوسیستم مخابراتی این کشورها تغییر کند و کاربران برای اتصال به شبکه‌های اینترنتی پرسرعت تجربه تازهی پیش‌رو داشته باشند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.