رشد ۹۰ درصدی پرداخت تسهیلات بانک دی

مشاهده این خبر در وبسایت تحلیل خبری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا:

رشد ۹۰ درصدی پرداخت تسهیلات بانک دی | چاپ |
چهارشنبه ۰۳ آبان ساعت ۱۶:۴۰

بینا- حجم تسهیلات بانک دی در ۶ ماهه اول سال ۹۱  در مقایسه با ۱۲ ماه سال ۹۰ با رشد ۹۰ درصدی مواجه شده است.
به گزارش تفسیری بینا، در ۶ ماهه اول امسال ۳ هزار و ۷۵۸ شخص حقیقی و حقوقی  از بانک دی تسهیلات در یافت کرده اند.        
حجم تسهیلات پرداخت شده در سال ۹۰، حدود ۸ هزار و ۱۲۳ میلیارد و  ۱۰۳  میلیون ریال  بوده است. این در حالی است که بانک دی تنها در نیمه اول سال ۹۱ ،حدود ۱۵ هزار و  ۴۷۵ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است که این رقم حاکی از رشد فزاینده ۹۰ درصدی ارائه تسهیلات iبه مشتریان بانک دی است.
۳۷ درصد دریافت کنندگان تسهیلات  اشخاص حقیقی و ۶۲ درصد از آنان شخصیت های حقوقی بوده اند.
بر اساس این گزارش تفسیری، عقد مشارکت مدنی با  ۳ هزار و ۸۶  مورد پرداخت و iبه مبلغ ۱۵ هزار و ۱۵۱ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال  بیشترین  سهم را از کل تسهیلات پرداختی شش ماهه اول سال جاری داراست.
تسهیلات جعاله iبه مبلغ  ۲۵۲ میلیارد و  ۹۲۸ میلیون ریال و تسهیلات مضاربه ای با  مبلغ ۲۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال نیز iبه ترتیب در رتبه های بعدی پرداخت قرار دارند.
همچنین در۶ ماهه اول سال۹۱ شاهد رشد چشمگیر صدور ضمانت نامه در بانک دی بوده ایم. این بانک در  سال ۹۰، حدود ۹۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال ضمانت نامه صادر کرده است که این میزان در سال ۹۱ با رشدی ۱۰۶ درصدی iبه رقمی بالغ بر ۱۹۶ هزار و ۶۸۶ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال رسیده است.
شایان ذکر است که این تسهیلات با هدف حمایت از  تولید ملی ،کار و سرمایه ایرانی، کارآفرینی و حمایت از صنایع داخلی iبه بخش های فعال اقتصادی نظیر خودروسازی، حمل و نقل زمینی و دریایی، تولیدی و صنعتی، بازرگانی، ساختمانی و خدماتی اعطا شده است.
گفتنی است با توجه iبه گذشت بیش از دو سال از تاسیس بانک دی این رشد نشان از فعالیت مطلوب این بانک در مسیر توسعه دارد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.