رصد رابطه صرافی بانک دی با دبی

۲۱خردادماه،

بینا- عضو کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارتقای سلامت نظام اداری کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: بانک دی دراقدامی غیرقانونی از طریق صرافی دی با دبی ارتباط برقرار کردند که دراین راستا عده ای دستگیر و عده ای فراری شدند ،که به این موضوع درجریان تحقیق و تفحص از بنیاد شهید رسیدگی می گردد.

به گزارش بنکر (Banker)، امیرخجسته با اشاره به تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، گفت : بانک دی دراقدامی غیرقانونی از طریق صرافی دی با دبی ارتباط برقرار کردند که دراین راستا عده ای دستگیر و عده ای فراری شدند که به این موضوع درجریان تحقیق و تفحص از بنیاد شهید رسیدگی می گردد.
نماینده مردم همدان، فامنین و نهاوند درمجلس شورای اسلامی با اشاره به این که جریان انحرافی دربنیاد شهید نفوذ کرده است، گفت:‌ بنیاد شهید نباید به جریانات سیاسی و انحرافی ورود پیدا کند اما متاسفانه حلقه اول مدیریت بنیاد شهید انحرافی است.
اسناد واردات ۵۰۰ دستگاه خودرو با ارز مرجع را محو کردند
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درادامه با اشاره به فرمان ۸ ماده ای مقام معظم رهبری درراستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: گزارش واردات ۵۰۰ دستگاه خودروی پورشه با ارز دولتی نهایی و برای پی گیری و برخورد به قوه قضاییه ارایه شد.
به گفته وی خانم و آقایی که اقدام به واردات پورشه با ارز دولتی کرده بودند تقاضای برگزاری جلسه با بنده را داشتند که من تقاضای آنها را رد کردم و از قوه قضاییه تقاضای برخورد جدی با آنها را دارم.
خجسته با تاکید بر این که مستندات واردات ۵۰۰ دستگاه خودرو پورشه را محو کردند و بخشی از این خودرو ها را پس از ورود مجلس عرضه نکردند، گفت: قطعا واردکنندگان خودرو با ارز مرجع با دولت رابطه داشته و با هماهنگی مسولین دولتی این کار را انجام داده اند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.