رضایتمندی بیشتر بیماران مهمترین هدف دومین جشنواره حاکمیت بالینی

دوشنبه ۹ مرداد – ۰۴:۰۵:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون درمان عنوان کرد:

بزرگنمایی:  

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برگزاری دومین جشنواره و کنگره بین المللی حاکمیت بالینی رضایتمندی بیشتر بیمارن را به همراه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا،  حسن امامی رضوی، با بیان این مطلب اظهار داشت: حاکمیت بالینی مدلی بومی برای ارتقای مداوم کیفیت خدمات سلامتی است و با اجرای آن شاهد نتایج این مداخله که افزایش ایمنی در ارائه خدمات و ارتقا سطح دانش و آگاهی پرسنل بیمارستانی و رضایتمندی بیشتر بیماران است، خواهیم بود.
وی با اعلام این که دومین جشنواره حاکمیت بالینی در هفتم بهمن ماه برگزار می شود در خصوص ویژگی جشنواره دوم افزود: توجه ویژه به استانداردهای بیمارستانی و ایجاد ارتباطات مؤثر و کار تیمی در دانشگاه و بیمارستان ها است و لازم است با توجه به آغاز روند ارزیابی دانشگاه ها و بیمارستان ها، کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور بر روند استقرار برنامه و آماده سازی بیمارستان ها نظارت کامل داشته باشند.
معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه از برگزاری نخستین کنگره بین المللی حاکمیت بالینی و ایمنی بیمار ۸ و ۹ بهمن ماه خبر داد و گفت: این کنگره با هدف نهادینه کردن کلیه فعالیت های بهبود کیفیت و ایمنی بیمار در راستای استقرار حاکمیت بالینی و نیز تولید دانش در این زمینه برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۰۱۶۰۵۰۰۸۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.