رضایت “غمناک” از کیفیت مسابقات لیگ برتر تنیس/ آغاز دور برگشت از دهم آذر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

borna ghasemi-4-16.jpg

رییس سازمان لیگ تنیس گفت: کم بودن تعداد تیم‌های حاضر در لیگ iبه معنای کاهش سطح کیفی لیگ برتر نمی باش.

علی اصغر غمناک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار نمود: امسال، بالاترین سطح مسابقات کشور را در لیگ برتر داشتیم و حضور بازیکنان ملی‌پوش، با تجربه و جوان سبب شد که مسابقات لیگ برتر از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی صحبت درباره جعلی بودن گواهی اشتغال iبه تحصیل سه تنیسور را iبه بعد از دریافت جواب استعلام از دانشگاه‌های مربوطه موکول نمود و گفت: با توجه iبه این که امکان عدم صحت این موضوع وجود دارد بعد از دریافت جواب استعلام، درباره آن صحبت می‌کنم.

وی ادامه داد: حضور پنج تیم در مسابقات لیگ برتر iبه این معنا نمی باش که با کاهش تعداد تیم‌ها از کیفیت لیگ کاسته شده است.

غمناک از برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر در دهم آذر ماه خبر داد و گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید دور برگشت مسابقات را از دهم آذر ماه برگزار کنیم. همچنین مسئولان شیراز برای میزبانی مسابقات اعلام آمادگی نموده‌اند و تا چند روز آینده مکان دقیق آن مشخص می‌شود.

وی افزود: اگر iبه هر سببی مسابقات در شیراز برگزار نشود ، تا آنجا که ممکن است مسابقات را در کیش برگزار نمی‌کنیم، چرا که iبها‌ها در کیش بسیار بالا است.

رییس سازمان لیگ تنیس درباره وقت برگزاری دور رفت مسابقات لیگ نیز بیان نمود: با تعاملی که با مدیریت آکادمی تنیس استقلال داشته‌ایم، مسابقات از ساعت ۱۴ برگزار شد که از لحاظ حضور تماشاگران نیز بسیار iبه نفع ما بود و اگر رقابت‌ها را در صبح برگزار می‌کردیم در اواسط هفته‌ قطعا با چالش جدی روبرو می شویم .

غمناک رقابت میان دو بازیکن زیر ۱۸سال را از جذاب ترین مسابقات لیگ برتر دانست و تصریح نمود: رقابت میان شایان مهدی زاده و اشکان ادیبی از جذاب‌ترین مسابقات لیگ بود، چرا که رقابت میان آن دو، نتیجه‌ مسابقه را رقم می‌زد. در کنار این مسابقه، رقابت روزبه کامران ، انوشا شاهقلی ، اشکان شکوفی ، محسن حسین زاده و انور رحمت اف، روزبه کامران نیز بسیار دیدنی بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.