رضایت کاربران خبرآنلاین از نتایج عالمیان در المپیک

به گزارش خبرآنلاین؛ نوشاد عالمیان که توانست در المپیک لندن به عنوان اولین پینگ‌پنگ‌باز برنده ایرانی نام خود را ثبت کند، دو حریف المپیکی خود را هم شکست داد. نوشاد علاوه بر این‌که توانست پینگ‌پنگ ایران را برای اولین بار در المپیک به پیروزی برساند، خودش هم به جمع ۳۲ پینگ‌پنگ‌باز برتر المپیک صعود کرد تا شایستگی‌های خود را نشان دهد.

پس از حذف عالمیان از المپیک، با این‌که او مدال نگرفته بود، کاربران خبرآنلاین واکنش‌های جالبی نشان دادند. آن‌ها که می‌دانستند نمی‌شود از نوشاد انتظار کسب مدال المپیک داشت، با کامنت‌های خود نشان دادند که از عملکرد او راضی هستند. کاربری که نام خود را ذکر نکرده، برای نوشاد نوشته: «هرجا باشی دوستت داریم. زحمتتو کشیدی فقط جلوی آلمانیه یه کم ترسیده بودی ولی بازم دمت گرم دو ست آخر آبرومونو حفظ کردی.»

کاربری دیگر برای نوشاد نوشته: «شک نکنید اگر ازش حمایت بشه و یه مربی مطرح استخدام بشه در المپیک بعدی از این هم بهتر خواهد بود و چه بسا مدال بگیره. دستش درد نکنه. باعث افتخار همه ماست.» شهاب، یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین که اطلاعات خوبی از پینگ‌پنگ دارد، برای نوشاد نوشته: «عملکردش قابل قبول بود یا بهتره بگم عالی بود.این حریفش نقره المیک پکن رو داشت. چند بار هم قهرمان اروپا شده بود. دو ست رو باهاش تا امتیاز ۱۰ اومد.»

کامنت‌هایی که کاربران برای اخبار مرتبط با نوشاد عالمیان نوشته‌اند نشان می‌دهد پینگ‌پنگ‌باز مازندرانی ایران توانسته نظر مثبت اهالی ورزش را جلب کند.

برای خواندن کامنت‌های کاربران در مورد نوشاد عالمیان، ایـــنـــجـــا، ایـــنـــجـــا و ایـــنـــجـــا را کلیک کنید.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.