رضایت ۶۸ درصدی مردم از نحوه برخورد کارکنان دستگاه قضایی استان سمنان

رئیس کل دادگستری استان سمنان از رضایت ۶۸ درصدی مردم از نحوه برخورد کارکنان دستگاه قضایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، احمد سیاوش‌پور در جلسه شورای برنامه‌ریزی دادگستری استان سمنان به بررسی نظرسنجی‌های انجام شده از میزان رضایت مردم از دستگاه قضایی در سراسر استان اشاره کرد و گفت: این نظرسنجی با جامعه آماری ۴۵۰ نفره در سراسر استان و برای سومین‌بار متوالی انجام شده است که خوشبختانه شاهد رشد میزان رضایت جامعه هستیم.

وی افزود: نظرسنجی انجام شده بیانگر میزان رضایت ۶۸ درصدی مردم از نحوه برخورد کارکنان قضایی و اداری و همچنین ارزیابی مثبت پاسخ‌دهندگان در رابطه با روند رسیدگی به دعاوی کیفری و حقوقی در شعب دادگستری به میزان ۶۳ درصد است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: میزان رضایت جامعه با توجه به افزایش تلاشهای همکاران قضایی و اداری دادگستری در سطح استان سمنان افزایش داشته است و امیدواریم بتوانیم خدمت‌رسانی به مردم را با سرعت بیشتری به سطح مطلوب نزدیک کنیم.

سیاوش‌پور در ادامه، بر لزوم تسریع فراهم‌سازی مقدمات تشکیل و راه‌اندازی دادگستری شهرستان میامی تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به سالروز پیوند آسمانی دخت نبی مکرم اسلام با امام علی(ع)، این ازدواج را الگو و سرمشقی برای جوانان امروز دانست و گفت: نسل امروز ایران با تأسی از الگوهای فاخر اسلامی بر مشکلات غلبه می‌کند تا آرامش و سلامت را در زندگی حاصل کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.