رضایی:نامزدهای فعلی را به دولتم می برم

۱۵اردیبهشت،

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال با بیان اینکه از تعدای از نامزدهای فعلی در دولتش استفاده خواهد کرد، شرط انتخاب اشخاص را برای کابینه غیر جناحی خواند و گفت: از هر کس کارامد باشد در دولتم استفاده می کنم.

به گزارش مشرق، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با  مهر در پاسخ به این سوال که واکنش شما در صورت رد صلاحیتان توسط شورای نگهبان چیست، گفت: چنین چیزی اتفاق نمی افتد و شورای نگهبان ما را رد صلاحیت نمی کند، چرا که دفعه پیش نیز من را تایید کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تعداد قابل قبول کاندیدها پس از تایید شورای نگهبان گفت: کسانی که رجل سیاسی باشند، از تایید شورای نگهبان عبور می کنند. در کشوری که که راه کارهای ائتلافی به صورت منطقی وجود ندارد، طبیعی است که تکثر هم بسیار می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت رییس جمهور شدن آیا سفر های استانی را ادامه می دهید، گفت:  بله حتما، اما سفرهای استانی من به شیوه تازهی است.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا از نامزدهای کنونی در کابینه دولتتان استفاده می کنید، و آیا این اشخاص اصول گرا می باشند، اظهار داشت: از تعدای از نامزدهای فعلی در دولتم استفاده خواهم کرد. از هر کس کارامد باشد در دولتم استفاده می کنم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.