رضایی: اجازه نمی دهم دست هیچ حریفی در مقابل من بالا برود

قاسم رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۶ ماه است شبانه روزی برای بازی های لندن تمرین می کنم، ۳ تورنمنت کسب سهمیه و رقابت های آزمایشی لندن رو پشت سر گذاشتم و امروز از هر نظر برای کسب افتخار در لندن آماده هستم.

وی ادامه داد: در بازی های المپیک رقبای سرسختی دارم اما اصلی ترین حریفانم از کشورهای سوئد، روسیه و بلغارستان هستند. در این مدت با بررسی فیلم این کشتی گیران و کار کردن بر روی تکنیک های آنان، شناخت خوبی به دست آورده ام و با این شناخت راهی لندن می شوم.

رضایی تصریح کرد: آنهایی که قاسم رضایی را می شناسند خوب می دانند که اهل کم فروشی نیستم و به این راحتی ها از دور رقابت ها خارج نمی شوم. من به دنبال اثبات توانایی های خود در المپیک لندن هستم و اجازه نخواهم داد کشتی گیری به آسانی از سد من بگذرد.

ملی پوش فرنگی کار ایران تاکید کرد: ۶ ماه در اردو بودن و شبانه روزی تمرین کردن کار آسانی نیست، تنها هدف من کسب مدال در بازهای المپیک لندن است و می خواهم خوش رنگ ترین مدال را برای خود و کاروان کشتی فرنگی ایران به ارمغان آورم.

وی که در رقابت های قزاقستان موفق به کسب سهمیه المپیک لندن شده، از مردم خواست با دعای خیر خود کاروان ورزشی ایران را بدرقه کنند تا در لندن شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان باشیم.

ورزشی ** ۰۶۶۱**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۰۳۶۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.