رضایی: اشخاص و گروه​هایی که در جنگ شرکت نداشتند، امروزه از مدعیان دفاع مقدس می باشند

۱۰م آذر ،

دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام گفت: امروز جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان نظام با پیروی از راه شهدا و اتحاد حل می​شود.

محسن رضایی با بیان این مطلب که تاریخ جنگ باید درست بیان شود و با بیان واقعیت‌های جنگ، عظمت و جانفشانی‌های شهدا و ملت ایران مشخص‌تر خواهد شد، گفت: امروز دنیا، نیاز به فرهنگ سازی دارد و این فرهنگ سازی با اعتماد به نفس، توکل و ایستادگی در جامعه منتشر خواهد شد .

وی اظهار کرد: در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن متجاوز نیفتاد و این جنگ در تاریخ ملت ایران بی سابقه بوده است. طی سیصد سال قبل تنها جنگ میان ایران و عراق بود که کشور عزیز ما در آن شکست نخورد و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز شد.

محسن رضایی افزود: شهدا کار بزرگی انجام داده اند ولی متاسفانه این کار عظیم و دفاع مقدس مظلوم واقع شده و سبب آن اغراض سیاسی و اشخاص و گروههایی می باشند که در جنگ شرکت نداشتند و امروزه از مدعیان دفاع مقدس می باشند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با به دست آوردن قدرت دفاعی که یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است، مقتدرانه سر پای خود ایستاده و از این دستاورد بعنوان سپری در مقابل دشمنان استفاده می‌کند.

وی با اشاره به قدرت دفاعی ایران در منطقه گفت: این قدرت همانند چتر امنیتی عمل می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان نظام با پیروی از راه شهدا، اتحاد، انسجام، مدیریت صحیح و اصولی حل خواهد شد و دشمنان ایران اسلامی بار دیگر شکست تلخی را تجربه خواهند کرد .

رضایی ادامه داد: جوانان سرمایه‌های ملی ما می باشند و معضل بیکاری این ثروت‌های ملی باید حل شود.

وی در پایان از ایستادگی مردم در برابر نوسانات اخیر قیمت‌ها تشکر کرد و گفت: ما دست در دست هم به یاری خداوند بایستی ارزش‌های الهی را پاس بداریم، تا کشور عزیزمان را سربلند اداره کرده و تحریم های دشمنان را خنثی و راه پیشرفت و تحریم ناپذیری اقتصاد کشور را فراهم کنیم .

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.