رضایی: با ندانم‌کاری جامعه اداره می‌شود/ گرانی در دولت هاشمی هم بیداد می‌کرد

۰۸اردیبهشت،

محسن رضایی عصر امروز در مسجد صاحب‌الزمان (عج) تالش با بیان اینکه امروز کشور در جنگ اقتصادی است، افزود: شرایط سخت اقتصادی دلایل داخلی و خارجی دارد و می‌تواند در سال‌های آینده از این مرحله عبور کرد. تحریم اقتصادی در اشتغال و قیمت‌ها تاثیرگذار است اما تمام مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم‌ها نیست.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به مدیریت‌ها است، تصریح کرد: چالش مدیریت در کشور وجود دارد و با ندانم‌کاری جامعه اداره می‌شود.

رضایی، خودتحریمی را از دیگر موانع رشد اقتصادی در کشور دانست و اذعان کرد: سیستم اداری ما بسیار سنتی است و پارتی‌بازی و تبعیض در کشور وجود دارد.

وی دعواهای سیاسی در داخل مدیریت کشور را مشکل‌آفرین خواند و یادآور شد: دعواهای سیاسی به گرانی‌ها دامن می‌زند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری به وجود گرانی‌ها در زمان دولت هاشمی اشاره کرد و افزود: در دوران هاشمی مردم به سبب وجود گرانی‌ها در بعضی از شهرها به خیابان‌ها آمدند. وی در ادامه خود را سرباز انقلاب نامید و خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی اقتصادی کشور به نفع نظام نیست و به نحوه اداره کشور اعتراض جدی داریم.

رضایی با بیان اینکه نباید انتخابات را گل‌آلود کرد، یادآور شد: مردم باید بتوانند تصمیم بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های سیاسی نباید سراب‌سازی تبلیغاتی کنند، اذعان کرد: به دقیقه ۹۰ رسیدیم و دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید گل طلایی را بزنیم.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.