رضایی: در دولت‌های قبلی نااهلان و نامحرمان سر کار آمدند

۱۶خردادماه،

محسن رضایی گفت: ناکارآمدی در داخل و تحریم‌ها در خارج از کشور دو خطر بزرگ برای زندگی مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم اصفهان در مسجد سید این شهر، اصفهان را کانون حماسه و مرکز شهادت‌طلبی ایران معرفی کرد و از درگذشت آیت‌الله طاهری را تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه “در هشت سال دفاع مقدس شاهد معجزه‌آفرینی مردم اصفهان بودیم و امروز هم ملت ایران در آستانه یک تصمیم بزرگ است”، افزود: در دولت‌های قبلی نااهلان و نامحرمان سر کار آمدند و کار را خراب کردند. نااهلان کسانی می باشند که تخصص و کارآمدی ندارند و ممکن است دلسوز و شریف هم باشند اما اهل مدیریت اجرایی و اداره کشور نیستند و گروه دوم نیز نامحرمان می باشند؛ کسانی که متخصص و اهل علم هم می باشند اما برای مردم و انقلاب دلسوز نیستند.

رضایی ناکارآمدی در داخل و تحریم اقتصادی در خارج از ایران را دو مشکل عمده دانست که زندگی مردم و نظام جمهوری اسلامی را به خطر انداخته است و در ادامه تصریح کرد: در نظامی که ما باید خود را فدای آن کنیم، چرا از نظام هزینه خود و ناکارآمدی اشخاص را می‌دهیم؟

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری جوانان را فرشتگان نجات کشور معرفی کرد و گفت: باید این فرشتگان را از قفس آزاد کنیم تا کشور را آزاد کنند.

رضایی جوانان را بعد از خداوند پشتوانه برنامه خود معرفی کرد و گفت: من در دفاع مقدس هم به کمک همین قهرمانان ملی که گمنام بودند و آنها را شناختم پیروز شدم.

وی با بیان اینکه “شیوه اقتصادی من جهادی است نه انجمنی”، تصریح کرد: ما کشور را با فرهنگ جهادی نجات داده‌ایم و امروز هم با اقتصاد جهادی نجات می‌دهیم.

دیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه، بانوان را سرمایه عظیم کشور معرفی کرد و افزود: پنج میلیون کسب و کار خانگی طراحی کرده‌ایم به گونه‌ای که هر خانه یک منبع تولید ثروت و گلوله‌ای به قلب دشمن خواهد بود.

رضایی به تشریح بعضی از برنامه‌های اقتصادی خود پرداخت و با بیان اینکه “تمام کویرهای ایران را به بهشت تبدیل می‌کنم”، تاکید کرد: باید اصفهان را به گونه‌ای احیا کنیم که به ۳۰۰ سال قبل بازگردد و دوباره نصف جهان شود.

وی همچنین، به مساله زاینده‌رود اشاره کرد و قول داد که برای همیشه زاینده‌رود برای اصفهان بماند و آب در آن جریان داشته باشد.

سهام عدالت به همه اقشار جامعه، یارانه سبز، صندوق حمایت از فرهنگ، هنر، ورزش و رسانه دیگر برنامه‌های این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بود که به آن اشاره کرد.

رضایی در پایان گفت: از مردم هم انتظار داریم با شکوه در انتخابات شرکت داشته باشند و خود را برای پیروزی‌های بزرگ آماده کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.