رضا بابک در نقش پدر احمد مهرانفر + عکس

تصویربرداری سریال «شرکت» در لوکیشن منزل رضا بابک، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال پیگیری می‌شود. بابک در این مجموعه نقش پدر احمد مهران‌فر را دارد.
به گزارش شبکه ایران، مجموعه تلویزیون «شرکت» به کارگردانی مسعود کرامتی خرداد ماه در لوکیشن اصلی مجموعه کلید خورد و به زودی وارد فاز جدیدی از تولید خواهد شد. ضمن این‌که تدوین همزمان مجموعه نیز توسط رضا مطهری آغاز شده است.

                           

با پایان تصویربرداری در لوکیشن اصلی مجموعه واقع در داراباد گروه تولید این روزها در منزلی حوالی کاشانک ضبط تصاویر را پی می‌گیرند. این خانه در داستان محل سکونت رضا بابک و خانواده‌اش معرفی می‌شود. احمد مهران فر  نقش فرزند او به نام نوروز را دارد که در به در دنبال کار می گردد و سرانجام راهی شرکت سعید پورصمیمی(سعید فرجام) می‌شود.

                             

در این لوکیشن سحر ولد بیگی در نقش خواهر ، محمدرضا غفاری و یک بازیگر کودک نیز بازی دارند و پس از آن ضبط بخش های مربوط به خانه سعید فرجام در لوکیشن اصلی آغاز می‌شود که در این بخش ژیلا سهرابی در نقش همسر فرجام مقابل دوربین خواهد رفت.

                         

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: استخدام یک جوان تحصیلکرده در شرکتی بزرگ که مملو از مناسبات پیچیده خانوادگی است و گشوده شدن رمز و رازهای زندگی شخصیت های سریال، لحظاتی آموزنده و مفرح را برای بینندگان مجموعه شرکت به ارمغان خواهد آورد.

                           

سحر زکریا، نیما فلاح، رامسین کبریتی،فریبا نادری ، وحید رهبانی، رضا مولایی ، رضا آحادی، سینا کرمی، مهرداد فلاحتگر، خسرو خان محمدی، علیرضا رییسی ، آزاده کرمی ، علی عامل ، مریم نورالدینی ، ایلیا مومن ، الهام شعبانی ، هومن خدا دوست و پژمان عبدی از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.
سریال«شرکت» در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما تولید می شود و تهیه کنندگی آن را رامین عباسی زاده بر عهده دارد که در کارنامه اش تهیه سریال های موفقی چون «شمس العماره» و «سقوط یک فرشته» را به ثبت رسانده است.
 


سیمرغ | تازه های فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.