رضا ثروتی با «ویتسک» به تالار حافظ می‌آید

۲۸م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، طراحی، نویسندگی و کارگردانی این نمایش بر عهده رضا ثروتی است و آرمان جعفری، محمد عقیلی و مجید رحیمی جعفری تهیه‌کنندگان آن می باشند.

«ویتسک» یک تراژدی به قلم گئورگ بوشنر نمایشنامه‎نویس آلمانی قرن نوزدهم است که در ۲۳ سالگی این نمایش را ناتمام گذاشت. پس از سال‎ها دیگران به نبوغ بوشنر پی بردند و از میان دست‌نوشته‎هایش به تکمیل نمایشنامه «ویتسک» پرداختند.
 

«ویتسک» رضا ثروتی داستان مردی فقیر است که تنها انگیزه‌اش را برای زندگی کردن به دست آوردن مایحتاجی برای همسرش می‎داند. او که عاشقانه همسر و فرزندش را دوست دارد با خیانت همسرش مواجه شده و از آن پس همه هستی و پدیده‎های اطرافش را رو به زوال و نابودی می‎بیند. ترس‎های او که قالبی برگرفته از دنیای کابوس گونه‌اش دارد، در ذهن وی به شکل مفاهیمی چون آخرالزمان، فراماسونری و جهان‎های موازی نمایان می‎شود.

مرتضی اسماعیل کاشی، پانته‎آ پناهی‎ها، بابک حمیدیان، مهدی کوشکی، ماکان اشگواری، اصغر پیران، بهمن عباس پور، آرمین هایراپنیان و حمیدرضا الله بخش(قهرمان اسکیت نمایشی کشور) در این نمایش بازی می‌کنند. گروه نمایش آکادمی هنر و خانه هنرهای شهری مجریان طرح نمایش «ویتسک» هستند.

عوامل این نمایش عبارتند از طراحی لباس و آکساسوار: شیوا میرحمیدی، طراح نور: رضا بهجت، موسیقی و طراح صدا: بامداد افشار، دستیاران تهیه: الهه عقیلی و سهیل الله‌یار، پشتیبانی و هماهنگی: هدیه میرزاده، دستیاران کارگردان: نیما محبی، راحله شمس‌آبادی و آرمین هایراپتیان، مشاور صدا و مهندسی فنی صدا: آیدین الفت، مدیر صحنه: سعید غفاری، طراح چهره‎پردازی: سارا اسکندری، طراح پوستر و بروشور: مرتضی اتابکی، عکاس: آوا کیایی و مهرداد متجلی، دستیاران صحنه: مهدی عبدی و محسن اصلانی، دستیاران لباس نسیم ملکی و مهیا صالحی، مدیر تبلیغات و امور رسانه‎ای: منصوره بسمل، گروه روابط عمومی: ایلیا شمس و عسل عباسیان.

علاقه‎مندان می‎توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی www.theatre.academyhonar.org خبرها نمایش «ویتسک» و چگونگی تهیه بلیت این نمایش را جویا شوند.

۵۸۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.