رضا صادقی در رادیو جوان از “همین” می‌گوید

۲۷فروردین۱۳،

موسیقی > محصولات
رضا صادقی در دومین برنامه از سری تازه وبژه برنامه هفتگی موسیقی ˝تازه به تازه، نو به نو˝ به صورت زنده از استودیو رادیو جوان دربارهٔ‌ همه حاشیه‌های انتشار یافتن آلبوم تازهش ˝همین…˝ توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

به گزارش هنرآنلاین، این خواننده که ظاهرا برای انتشار یافتن آلبومش با مشکلاتی رو به رو شد و همین مشکلات سبب شد شبانه، آلبومش را در بازار موسیقی کشور توزیع کند.

قرار است رضا صادقی در این برنامه دربارهٔ همه اتفاقات یک سال قبل و معضل بزرگی به نام «مافیای شرکت‌های پخش و تولید آثار موسیقی» در ایران سخن بگوید.

در این برنامه مستندهایی با حضور چهره‌هایی چون مهدی یغمایی، ایمان قیاسی و فرهاد جواهرکلام نیز تولید شده و این خواننده‌ها (که آخرین قربانیان شرکت‌های تولید و پخش آثار موسیقی‌اند و آلبوم‌هایشان سال‌هاست در انبار این شرکت‌هاست و به دلایل نامعلوم منتشر نمی‌شود و یا پخش ضعیفی را داشته‌اند)، قرار است دربارهٔ‌ی تجربیات خود در این زمینه سخن بگویند.

کارشناسان و منتقدان موسیقی نیز نقش پررنگی در این برنامه دارند و به صورت تلفنی و در قالب مستندهایی تکان‌دهنده، در این باره سخن گفته‌اند.

مدیران شرکت‌های طرف حساب با «رضا صادقی» در اتفاقات و جریانات حقوقی سال قبل هم به صورت تلفنی بروی خط ارتباط زنده این برنامه خواهند آمد تا از خود دفاع کنند.

برنامه «تازه به تازه، نو به نو» به سردبیری «مرسده بابایی» و اجرای «سعید خرسندی» با حضور «بهمن بابازاده» هر هفته پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.


RSS
منبع:همشهری آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.