رضا عنایتی: حاشیه ها در مس تمام نشود این تیم را ترک می کنم

به گزارش ایرنا، عنایتی، پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان و سایپا در جمع خبرنگاران افزود: عادت به تهدید کردن ندارم و قرارداد من با تیم مس کرمان یک ساله است اما برای آمدن به مس تحقیق نکردم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله برای من آرامش است، ادامه داد: در مورد اولین مسئله ای که برای آمدن به مس کرمان صحبت کردم آرامش بود و با این دیدگاه به کرمان آمدم که آرامش داشته باشم.

بازیکن تیم مس کرمان، با تاکید بر اینکه در اصفهان اتفاقاتی برای من پیش آمد که موجب از دست رفتن آرامش من شد، گفت: متاسفانه از لحظه ای نیز که به کرمان آمدم حاشیه هایی در تیم وجود داشته که امیدوارم هر چه سریعتر برطرف شوند.

عنایتی، بیان کرد: بر خلاف چهره خشنی که دارم اما فرد احساسی هستم و نمی توانم در تیمی که حاشیه های بسیاری دارد، کار کنم.

وی در بخش دیگری در رابطه با اوضاع تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: وقتی در تیم ملی تیم های پایه نداریم و به صورت حرفه ای کار نمی کنیم این روند ناموفق بودن وجود دارد.

وی ادامه داد: نباید منتظر پدیده بنشینیم تا فردی مانند ˈعلی داییˈ بیاید و همه بار تیم را به دوش بکشد.

بازیکن تیم مس کرمان، بیان کرد: در شرایط کنونی نیز هنگامی که اتفاق ناخوشایندی می افتد به دنبال راه حل هستیم و سپس همان را هم فراموش می کنیم.

عنایتی ، در مورد تیم مس کرمان اظهار داشت: امیدواریم وقفه ای که در برگزاری دیدارهای لیگ برتر افتاد شرایط خوبی را برای ما ایجاد کند و بتوانیم از فرصت ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای فصل تا کنون آنگونه که مورد انتظار بوده، گلزنی نکرده ام، افزود: این شرایط برای من نگران کننده نیست زیرا من در هر فصل در مقطعی با چنین مشکلی روبرو می شود و خوشحالم این اتفاق در ابتدای فصل افتاده است.

بازیکن تیم مس کرمان، ادامه داد: از نظر روحی و بدنی شرایط خوبی داریم و مشکل عمده ای در تیم نداریم فقط در زدن ضربات آخر کم تمرکز هستیم.

عنایتی، افزود: قبل از دیدار با فولاد شرایط خوبی داشتیم و نتیجه هم گرفتیم اما فکر می کنم عده ای از نتیجه گیری تیم ناراحت شدند زیرا هنوز همان حواشی اطراف تیم وجود دارد.

وی گفت: تیم مس کرمان این پتانسیل را دارد که در بالای جدول قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، تیم مس کرمان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال شامگاه فردا جمعه میزبان تیم سایپا خواهد بود.ک/۲

۷۴۴۳/۲۶۲۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.