رضا گوچی سورپرایز ایران برای بازی با کره می شود؟/ فیفا می خواهدبداند آیا او واقعا ایرانی الاصل است! / اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین ؛ رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی الاصل تیم سنت تروئیدن بلژیک که این روزها در اوج آمادگی به سر می برد ، چهارشنبه شب هم نقش مهمی در صعود تیمش به مرحله دوم جام حذفی بلژیک داشت. او که تیمش در این فصل به دسته دوم بلژیک صعود کرده از نیم فصل به استاندارد لیژ نقل مکان می کند اما تا آن مدت هم نشان داده آمادگی فوق العاده ای دارد او دیشب در جام حذفی و در مصاف با بیرشوت که از تیم های دسته برتر بلژیک است توانست در دقیقه ۱۸ تیمش را پیش بیاندازد اما حریف بازی را مساوی کرد تا در نهایت سنت تروئیدن در ضربات پنالتی موفق به پیروزی شود.

قوچان نژاد ، در دو اردوی اخیر تیم ملی با بازیکنان تیم ملی تمریناتی فشرده را پشت سر گذاشته اما فیفا همچنان اصرار دارد او مجوز لازم برای بازی در تیم ملی ایران را ندارد. خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی در این باره به خبرآنلاین می گوید:« برای فیفا باید احراز شود که این بازیکن ایرانی الاصل است . اشکان دژاگه پاسپورتی ایرانی داشت که این کمک را کرد تا کارش زودتر انجام شود . » قوچانی نژاد که در هلند متولد شده برای پیوستن به تیم ملی باید ابتدا تابعیت ایرانی اش را بدست آورد و صاحب پاسپورت ایرانی شود. اتفاقی که در دست اقدام است و به گفته کفاشیان ، تلاش ها لازم در این زمینه ، انجام شده است.

کره ای ها برای بازی ایران از مهاجم جوان و ۲۰ ساله شان که در آلمان بازی می کند دعوت کرده اند و در مقابل این گام کره ای ها ، کارلوس کروش امید دارد رضا قوچان نژاد بتواند اسلحه پنهانش در بازی بزرگ با کره جنوبی در عصر ۲۵ مهر باشد. مسابقه ای که می تواند سرنوشت تیم ملی ایران را برای صعود به جام جهانی مشخص کند.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.