رعایت انضباط مالی و وصول معوقه دربانک ملی

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

بینا- جلسه ای با حضور محمدی مدیر امور استان ها به منظور بررسی امور تجهیز منابع بانک و پیگیری و وصول مطالبات معوق با حضور روسای ادارات امور شعب تهران، البرز، سمنان، قزوین و قم و شعب مستقل مرکزی، بازار ، مهر ملی و حافظ برگزار شد.
به گزارش تفسیری بینا، در این جلسه که به میزبانی اداره امور شعب غرب تهران برپا شد، مدیر امور استان ها بر اهمیت برگزاری مستمر جلسات هم اندیشی صف و ستاد به منظور یافتن راهکارهای جدید با رویکرد تسریع در تأمین نیازهای مشتریان و روان سازی امور تأکید کرد و حضور کارکنان مالک اندیشه و خلاق در اتاق فکر ادارات را خواستار شد.
وی با اشاره به ضرورت اجرای دقیق نظرات مدیریت بانک در خصوص رعایت همه جانبه انضباط مالی، بر لزوم پیگیری وصول مطالبات تأکید کرد.
مدیر امور استان ها در ادامه آموزش کارکنان با توجه به نیازهای جدید مشتریان و لزوم استفاده از بانکداری الکترونیک را ضروری دانست .
کلانتری رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز در این نشست با تأکید بر نقش تأثیرگذار بانک ها در رشد و توسعه کشور ابراز داشت: لازم است با هم اندیشی و استفاده از تجارب با ارزش مدیران، دستور العمل های مورد نیاز شعب جهت اصلاح فرایندهای موجود و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان، در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه و اجرایی گردد.
در پایان این جلسه مسئولان ادارات امور و شعب مستقل به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
همچنین محمدی در بازدید از اداره امور شعب مناطق آزاد ضمن دیدار با رئیس و کارکنان این اداره امور شعب، با اشاره به اهمیت بازاریابی و موقعیت ویژه این اداره، خواستار مشارکت همه کارکنان در این امر مهم شد.
وی با اشاره به تأکید مدیر عامل بانک بر اهمیت وصول مطالبات معوق، تلاش همه کارکنان در این خصوص را خواستار شد.
در پایان این نشست گزارش تفسیریی از عملکرد شش ماهه اداره امور شعب مناطق آزاد توسط آقای شاهین پور رئیس اداره امور ارائه شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.