رفتار عجیب کره ای ها به هوادارانشان رسید

۲۶خردادماه،

هواداران تیم ملی فوتبال کره در آستانه بازی روز سه شنبه با لحن بدی دربارهٔ فوتبال ایران صحبت کردند.

هواداران تیم ملی فوتبال کره در آستانه بازی روز سه شنبه با لحن بدی دربارهٔ فوتبال ایران صحبت کردند.

هر چقدر به بازی حساس تیم ملی مقابل کره نزدیک می شویم کری های بازیکنان و طرفداران دو تیم بیشتر می شود و ابعاد جدیدی پیدا می کند و حالا نوبت طرفداران کره است.

نکته جالب در این کری خوانی ها ادبیات غیر محترمانه آنهاست.

 در سایت big soccer و در بخش مربوط به بازی کره جنوبی مقابل ایران، کره ای ها از اینکه فدراسیون فوتبال کشورشان برای بازی رفت زمین تمرین مناسبی را در اختیار ایرانی ها قرار داده ناراحتند.

آنها کماکان عقیده دارند که فدراسیون فوتبال ایران اصلا میزبانی خوبی از تیم ملی کره نداشته و شب قبل از بازی آنقدر در هتل محل اقامت کره ای ها سر و صدا ایجاد کرده که بازیکنان این تیم نتوانستند به خوبی استراحت کنند.

آنها معتقدند باید در مدت حضور شاگردان کی روش در کره شرایط سختی برای آنها فراهم کرد تا انتقام خوبی از ایرانی ها گرفته شود.

یکی از سایتهای کره ای با انتشار یافتن گزارش تصویری از محل تمرینات تیم ملی کره در ایران و مقایسه آن با محل تمرین شاگردان کی روش در اولسان نوشته که ایرانی ها باید رسم مهمان نوازی را از رقیب کره ای شان یاد بگیرند.

هواداران تیم ملی کره عقیده دارند ایرانی ها بی جهت فکر می کنند که جزو قدرتهای فوتبال آسیا محسوب می شوند و آنها نباید خودشان را در حد کره بدانند.

آنها می گویند ایرانی ها فکر می کنند تیم ملی کشورشان مثل شیر قدرتمند است در حالیکه قدرت فوتبال این کشور در حد یک گربه است!

یکی از هواداران کره ای نوشته: چرا شما خودتان را رقیب ما می دانید؟ نتایجی که تیم ملی فوتبال کشورتان گرفته چه جای دفاعی دارد؟ تیم فوتبالتان در کدام دوره المپیک حاضر بوده؟ ما شما را در حد رقیبمان نمی دانیم. تنها نکته مثبت تیم شما سرمربی تان و بازیکنان خارجی تان یعنی اشکان دژاگه و رضا گوچی است. تنها هنری که دارید این است که در کشورهای دیگر دنبال بازیکنان ایرانی الاصل بگردید تا آنها را به تیم ملی کشورتان دعوت کنید. ما ژاپن را رقیب خودمان می دانیم.

جواب ایرانی ها به این کاربر کره ای هم بسیار جالب بوده.

آنها نوشته اند کره هنوز در عذاب شکست معروف سال ۱۹۹۶ است و ورزش ایران آنقدر قدرت دارد که در تکواندو – که ورزش ملی کره محسوب می شود – چشم بادامی ها را شکست دهد. نکته جالب اینکه تعدادی از هواداران کره ای از اینکه چوی کانگ هی سرمربی تیم ملی کشورشان است اصلا احساس خوبی ندارند و این را یک نقطه ضعف برای فوتبال کشورشان می دانند.

هواداران کره ای ها که ادعای زیادی دارند ، گاف بزرگی داده اند و نام مهدی رحمتی و مهرداد پولادی را در ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی روز سه شنبه قرار داده اند.

کری های هواداران دو تیم تنها مربوط به بازی روز سه شنبه نیست و کره ای ها وارد بحثهای سیاسی و اقتصادی هم شده اند. یکی از آنها با اشاره به مشکلات اقتصادی ایران، در اظهار نظری گستاخانه اعلام کرده که کشورش حاضر است به ایران پول قرض دهد تا مشکلاتش را حل کند.

ادعایی که واکنش کاربران ایرانی سایت big soccer را در پی داشته و آنها گفته اند اگر چه ایران ۱۰ میلیارد دلار بدهی خارجی دارد اما این رقم اصلا قابل قیاس با بدهی ۴۴۰ میلیارد دلاری کره جنوبی نیست.

اوج نیوز


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.