رفتار یار فرانسوی ناجوانمردانه بود / وقت خوبی برای جذب یار خارجی نیست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

مجید ساداتی مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: متاسفانه عملکرد بازیکن فرانسوی ما در خصوص فسخ قرارداد همکاریش ناجوانمردانه بود.

مجید ساداتی مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خاویر کافر بازیکن پست دریافت کننده فرانسوی که در ابتدای فصل با ما قرارداد همکاری یک ساله بسته بود پس از همراهی با این تیم در ۲ هفته ابتدایی مسابقات iبه طور نابهنگام اعلام کرد که با ما دیگر نمی‌خواهد همکاری کند.

وی تصریح کرد: مطلع شده ام که وی از سوی یکی از تیمهای والیبالی کشور کویت پیشنهاد دارد iبه همین دلیل برای همکاری با iبهانه آورد و قطع همکاری کرد.

وی گفت: مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه برای رفاه حال این بازیکن خارجی از همهی امکانات سخت افزاری از جمله خانه و اسباب رفاهی کوتاهی نکرده بودند حتی وقتی اعلام کرد که می‌ خواهد خانوده اش را نیز iبه ارومیه بیاورد مسئولان شرایط را برای حضور آنها هم فراهم کردند ولی وی با ما iبه بدی رفتار کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای تقویت تیم در این پست iبه دنبال یار خارجی جایگزین هستیم متاسفانه از نظر وقتی در شرایط مطلوبی نیستیم زیرا همهی بازیکنان مطرح و آماده با دیگر تیم های قدرتمند قرارداد همکاری بسته اند و جذب نیروی خوب کار وقت بردار و سختی است.

وی گفت: اگر این بازیکن خارجی سریعتر از این ها iبه ما اعلام کرده بود که دیگر قادر iبه همکاری با ما نیست iبه طور قطع باشگاه پیش از آغاز لیگ iبه فکر نیروی جایگزین می افتاد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.