رفتار کردن تام کروز با سوری همانند یک پرنسس + تصاویر

رفتار کردن تام کروز با سوری همانند یک پرنسس + تصاویر

عکس

این قلعه لوکس بسیار زیبا تزئین شده است و از انواع جادو و ابزارها بهره برده تا رویای سیندرلایی هر دختری را به واقعیت تبدیل کنند.

هنگامی که تام کروز با دخترش سوری تنها می شود، تمام وقتش را صرف او می کند. او مدتی است که از همسرش کیتی هولمز جدا شده و تمام ملاقات های او از آن زمان تا کنون، به سفرهای هیجان انگیز و جالب توجه تبدیل شده است – سفر با هلیکوپتر، روزهایی در کنار سواحل هامپتونز، و حتّی سفر به والت دیزنی در هفته گذشته.
امّا این پدر و دختر، تنها به فضای کوهستان سفر نمی کنند و سوار بر فنجان های چای نمی شوند، تا آن را یک روز بنامند. کروز که در سن ۵۰ سالگی به سر می برد، تجربه زندگی شبیه یک پرنسس را برای دخترش ایجاد می کند : اجاره سوئیت قلعه سیندرلا برای دخترش.
عکس

این قلعه لوکس بسیار زیبا تزئین شده است و از انواع جادو و ابزارها بهره برده تا رویای سیندرلایی هر دختری را به واقعیت تبدیل کنند. مهمان ها از طریق آسانسور وارد قلعه می شوند. آسانسوری که با کارت ورود به این جهان فعّال شده و به راه می افتد.
از طریق این آسانسور وارد سرسرای قلعه سیندرلا می شوید. و با کالسکه کدو تنبل افسانه ای روبه رو می شوید که از هزاران قطعه موزایک ساخته شده است. فضای این آپارتمان در اصل برای خود والت دیزنی طراحی شده بود، امّا او پیش از تکمیل آن، از دنیا می رود.

عکس

تام کروز و دخترش سوری در دیزنی ورلد، هفته گذشته

مطابق با نظر تام بریکر، که وبلاگ DisneyTouristBlog.com  را در اختیار دارد، و از بازگشایی این قلعه در سال ۲۰۰۷، تاکنون دو بار از آن بازدید کرده است، این طور می گوید: “این مکان به طور کلی برای بازدید عموم مردم باز نیست، و کسی شب نمی تواند در آن محل اقامت کند. به ندرت از این مکان استفاده می شود”. اما تام کروز توانست این فرصت را داشته باشد.

بریگر در این رابطه این گونه اظهار نظر می کند: “گفته می شود که افراد مشهور به خیریه کمک می کنند. امّا در این رابطه نمی توان با قاطعیت نظر داد”. این اوّلین باری نیست که تام کروز و دیگر افراد مشهور وارد این قلعه شده اند، و در آن اقامت کرده اند. برای مثال می توان از ماریا کَری نام برد، که شبی را در این محل اقامت کرد.

این سوئیت که به شکل قلعه می باشد، شامل یک اتاق خواب، یک حمام، و یک گوشه دنج می باشد- با یک دربان VIP بیست و چهار ساعته ( و آن طور که بریکر به ما گفت ) و یک کفش راحتی شیشه ای و نفیس به ارزش ۱۸ هزار دلار. و برای آنهایی که دوست دارند تا پیش از خواب، یکی از فیلم های دیزنی را تماشا کنند، تکنولوژی خاصی را در این قلعه سبک قرن هفدهم مشاهده نمی کنید، امّا پرتره سیندرلا در بالای شومینه، به یک تلویزیون مسطح تبدیل می شود؛ همان طور که آینه اتاق به گوشه ای دنج تبدیل می شود.

عکس

قلعه سیندرلا

عکس
درون اتاق خواب مجلل قلعه سیندرلا

عکس

عکس

بیکر می گوید: “این سوئیت قلعه مانند، هم بسیار زیبا و مجلل، و هم بسیار عجیب و غریب می باشد”.

اینجا جایی نیست، جزء بهترین مکان برای تام کروز و دخترش سوری!!!

طبقه بندی: اخبار سینما هالیوود   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, اخبار هالیوود, تام, تام کروز, تام کروز ودخترش سوری, رفتار تام کروز با سوری, رفتار پرنسس گونه تام کروز, رفتارهای جدید تام کروز, سوئیت های قلعه سیندرلا, عکس قصر سندرلا, عکس قلعه سیندرلا, قلعه جادویی, قلعه دختر تام کروز, قلعه سیندرلا, قلعه سیندرلا را ببینید+عکس ها, قلعه سینرلا, نوع رفتار تام کروز, هدیه تام کروز به دخترش, کروز


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ناشناس:

    به خدا اینا دیوانن حالا دختره چندان هم شیرین نیست .به خدا این دختره خوش شانس نیست خر شانسه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.