رفع سد معبر در محدوده حریم منطقه ۲۰ تهران

۱۲ شهریور – ۰۵:۰۰:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

شهرداری منطقه ۲۰ تهران به منظور جلوگیری از انسداد معابر و سهولت در تردد وسایل نقلیه نسبت به رفع سد معبر در محدوده حریم این منطقه اقدام کرد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، عطاءاله حسینی شهردار ناحیه ۷ این منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان ساکن در بخش حریم و رفع آلودگی های بصری کلیه عوامل سد معبر جاده خاوران حدفاصل  سه راه سیمان تا ورودی استوک خاوران جمع آوری شد.
حسینی با اشاره به اینکه این ناحیه در بخش حریم منطقه ۲۰ قرار دارد خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت مکانی و به منظور ارائه خدمات بهینه به ساکنان بخش حریم و روستاهای تحت پوشش، اقداماتی  از جمله رفع سد معبر، پاکسازی و امحای تبلیغات غیر مجاز، نصب مخازن زباله و شستشوی آنها با حساسیت خاصی در این ناحیه به صورت مستمر انجام می شود.
وی در ادامه به ۱۴ روستای تحت پوشش این ناحیه اشاره کرد و اظهار داشت: به دنبال بازدیدهای مستمر کارشناسان نسبت به نصب زیر مخزنی در جاده خاوران، قمی آباد، اسلام آباد، جاده ورامین، غنی آباد، قاسم آباد و محمود آباد اقدام شده است و تا تجهیز نهایی کلیه روستاها همچنان ادامه دارد.
 شهردار ناحیه ۷ شهرداری منطقه ۲۰ تصریح کرد: شستشوی ۱۰ ایستگاه اتوبوس، یکهزار و ۷۰۰ متر جدول و ۳۵۰ متر تابلوهای ترافیکی در روستاهای محمودآباد، کریم آباد، قاسم آباد و عباس آباد از دیگر اقدامات اداره خدمات شهری این ناحیه در هفته اخیر بوده است.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۲۱۷۰۰۱۲۶۹۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.