رفع مشکلات شهرک صنعتی شمس آباد موجب رونق اقتصادی استان و کشور می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین طلا روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات جاری شهرک صنعتی شمس آباد که با حضور فرماندار ری، بخشدار فشافویه، مدیرعامل شهرک صنعتی شمس آباد و تعدادی از صاحبان صنایع برگزار شد، اظهار داشت: رفع مشکلات صنایع در سالی که حمایت از کار و سرمایه ملی نام گرفته ، می بایست در اولویت امور جاری دولت و نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی گفت: موضوعاتی از قبیل کمبود آب، برق، امکانات مخابراتی، مسکن، راه آسفالته، بیمارستان، شعبه بیمه تامین اجتماعی و اداره کار ؛ از جمله موارد کلی و لازم برای احقاق خواسته صنایع این شهرک می باشد که با بررسی های به عمل آمده در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

دبیر مجمع نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری مشکلات بانکی و رفع موانع اداری جهت تامین سرمایه در گردش صنایع تولیدی نیز از خواسته های مهم صاحبان کارخانجات می باشد که در کوتاه ترین زمان می بایست با حضور وزرای اقتصادو دارایی و صنعت و معدن و همچنین مسوولین بانکی بررسی و رفع شود.

وی گفت: هدف دولت در ادغام وزارتخانه های صنایع و معادن با بازرگانی، تسریع در امر صادرات بود که تا کنون این امر محقق نشده و با وجود فاصله بسیار تا دست یابی به این هدف بعید به نظر می رسد که عملی شود و باید نخست مشکلات صنایع را حل و فصل کرد بعد برای صادرات آنها برنامه ریزی کرد.

شهرک صنعتی شمس آباد واقع در ۳۵ کیلومتری جاده قدیم قم به تهران با بیش از ۲۸۰۰ هکتار وسعت ، ۱۲۰۰ کارگاه و کارخانه تولیدی و ۱۵ هزار نفر نیرو ، یکی از بزرگترین مراکز صنعتی خاورمیانه به شمار می آید.

۱۴۱۷/۶۹۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۷۱۱۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.