رفع موانع استخدام نیروهای شرکتی

۲ م دیماه ،

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت رئیس جمهور گفت: تمام موانع استخدام رسمی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی به دستور رئیس جمهور برطرف شد. عبدالعلی تاجی گفت: روز پنجشنبه ۳۰ آذر ۹۱ جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور، همه استانداران کشور، وزیر کشور و ‌معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در محل وزارت کشور برگزار شد و در این جلسه تمام موانع سر راه استخدام رسمی و نیز مشکل تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و تبدیل نیروهای پیمانی به استخدامی با تاکید و دستور رئیس جمهور برطرف شد.

وی با بیان اینکه سهمیه قابل توجهی برای همه استان‌ها و دستگاه‌های ملی و استانی برای استخدام رسمی در نظر گرفته شده است، گفت: دستگاه‌هایی که آزمون استخدامی برگزار کرده و نتایج اعلام کرده‌اند، قبل از پایان سال نسبت به استخدام نیرو اقدام می‌کنند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تاکید کرد: همچنین دستگاه‌هایی که هنوز نسبت به نشر آگهی و آزمون اقدام نکرده‌اند، به زودی نشر آگهی و آزمون انجام خواهند داد و فرایند استخدام آنها در لایحه بودجه ۹۲ از نظر ردیف بودجه در نظر گرفته و در سال ۹۲ پیگیری می‌شود.


استخدام ها | آگهی استخدام | استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.