رفع موانع در آموزش های مهارتی شکوفایی اقتصادی به بار می آورد

۱۵خردادماه،

رئیس امور بودجه آموزشی و فرهنگی معاونت برنامه ریزی و نظارت ریاست جمهوری گفت: با شناسایی ظرفیت های موجود و بررسی موانع و مشکلات می توان بستر رشد و شکوفایی اقتصادی را فراهم کرد.

گرایی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه آموزش ها فنی و حرفه ای در راستای اشتغال جوانان اقدامی ارزشمند و مفید است که در این راستا جوانان با ایده می توانند با استفاده از آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای و حمایت های مالی دولت، با اشتغال مولد و پایدار در راه آبادی کشور گام بردارند.
وی در ادامه به همکاری معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشاره و تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت های موجود و بررسی موانع و مشکلات پیش روی آموزشهای مهارتی و خدمات مطلوب تر در این زمینه می توان منشأ خدمات ارزشمند و ماندگار و رشد و شکوفایی اقتصاد در ایران باشیم.
رئیس امور بودجه آموزشی و فرهنگی معاونت برنامه ریزی و نظارت ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: با توجه به رایزنی های صورت گرفته قول های مساعدی در خصوص افزایش اعتبار سازمان آموزش فنی و حرفه ای داده شده که در این راستا خواستار ارایه برنامه ها و پیشنهادات مدون در خصوص وضعیت نیروی انسانی ، آموزش های شبیه سازی شده و مجازی و استانی شدن بودجه های تخصیصی شده ایم./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.