رقابت تکواندو کاران با لباس سرخابی

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو با قوانین جدید سوم تا پنجم آذر در آروبا برگزار می شود.

 به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) برای اولین بار و iبه طور رسمی شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی این رشته را با قوانین جدید برگزار می کند.
 براساس این مقررات، هوگوپوشان هر تیم در دو راند ۵ دقیقه ای با حریفان خود iبه رقابت خواهند پرداخت که در ۵ دقیقه اول پنج رزمی کار با حریفان  iبه مدت یک دقیقه iبه مبارزه خواهتد پرداخت. در راند دوم نیز تکواندوکاران با صلاحدید مربیان iبه مصاف حریفان خود می روند.
در این وقت سرمربی تیم ها با استفاده از پرچم می توانند ورزشکار خود را تعویض کنند و تکواندو کار تازهی مبارزه را ادامه خواهد داد که این مورد در وقتی اتفاق می افتد که هر ورزشکار حداقل سه بار اجرای تکنیک داشته باشد.
برگزاری جدید مسابقات iبه منظور معرفی تیم برتر، از سوی اتحادیه جهانی تکواندو با سقف امتیاز در نظر گرفته می شود که براین اساس هر تیمی که سریعتر iبه امتیاز ۵۰ دست یابد پیروز میدان خواهد بود و هر تیمی که ۳۰ امتیاز فاصله نسبت iبه تیم های برتر داشته باشد iبه عنوان برنده مسابقه معرفی خواهد شد.
 یکی دیگر از تغییرات صورت گرفته از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، استفاده از لباس هایی با دو رنگ قرمز و آبی برای هوگوپوشان است.  
گفتنی است: پیش از این تکواندوکاران برای اولین بار و iبه طور آزمایشی با این تغییرات در مسابقات بین قاره ای روسیه iبه مصاف یکدیگر رفته بودند. و کشورهای مکزیک ، روسیه و کره جنوبی نزدیک iبه دوسال با این تغییرات  تمرینات خود را پیگیریکرده اند.
مسابقات جام جهانی ۲۰۱۲  تکواندو با حضور ۱۶ تیم برتر جهان برگزار می شود./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.