دورهمی رقابت جذاب مهران مدیری و رامبد جوان در شبکه نسیم +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از آی سینما : شبکه «نسیم» که این روزها مشغول تدارک یک برنامه تلویزیونی شاد با نام «دورهمی» می باشد، می خواهد به نوعی این برنامه را در رقابت با «خندوانه» قرار دهد، تا در روزهای آخر سال و نوروز برنامه های شادی برای مخاطبان به روی آنتن ببرد.

رقابت جذاب بین مهران مدیری و رامبد جوان در شبکه نسیم +عکس

نزدیک به ۴ ماه می باشد که پیش تولید برنامه «دورهمی» که قبلا «شب های شاد» و «زعفرون» نام داشته است، آغاز شده است و هم اکنون به مرحله ضبط رسیده است. در این برنامه که به شکل تئاتر اجرا می شود، بازیگران مطرحی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، امیرمهدی ژوله و … به ایفای نقش می پردازند. این برنامه قرار است از اواخر امسال و یا با آغاز تعطیلات نوروزی در روزهای آخر هفته به روی آنتن شبکه «نسیم» برود. از سوی دیگر با نزدیک شدن به اتمام پیش تولید سری سوم برنامه «خندوانه»، این برنامه تلویزیونی هم قرار است با آغاز عید نوروز ، هر شب از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه «نسیم» قرار گیرد.

در ارتباط با همین موضوع حسین کرمی، مدیر شبکه «نسیم» درباره این که آیا با پخش همزمان این دو برنامه می خواسته رقیبی برای «خندوانه» رامبد جوان به وجود بیاورد، گفت: « یک برنامه شاد در کنار برنامه خندوانه هم باعث تنوع می‌شود و هم فرصت رقابت فراهم می‌کند تا هر دو برنامه با کیفیت بهتر ارائه شوند و هم فرصتی فراهم می‌کند تا گروه‌ها در شرایط بهتر و با فشار کمتر کار کنند. تدارک برنامه خندوانه برای هر شب، فشار زیادی به گروه تولید خندوانه وارد کرده بود. یک برنامه هموزن خندوانه کمکی است که هم مخاطب راضی باشد و هم هر دو گروه بهتر برنامه بسازند و با هم رقابت کنند.»

نکته جالب توجه این دو برنامه، وجود بخش هایی مشترکی نظیر استند آپ کمدی و گفت و گو با بازیگران است. هاشم رضایت یکی از تهیه کنندگان برنامه « دورهمی» درباره این موضوع می گوید: « هر قسمت از برنامه «دورهمی» بخش‌های متنوعی دارد که از آن جمله می‌توان به استندآپ کمدی و گفت‌و گو با بازیگر مهمان اشاره کرد. بخش نمایشی این برنامه در هر قسمت یک بازیگر مهمان دارد که بعد از پایان نمایش، بازیگران پای صحبت بازیگر مهمان می‌نشینند و با او گفت‌وگو می‌کنند.»

تاکنون یک قسمت از «دورهمی» تصویربرداری شده و آماده پخش می باشد و بقیه قسمت‌ها نیز در دست تولید قرار دارد و در حال ساخت است. برزو ارجمند به‌عنوان بازیگر مهمان در اولین قسمت از برنامه «دورهمی» حضور داشته است.

امیر مهدی ژوله نویسندگی مجموعه «دورهمی» را به عهده دارد، اما همچنان نامی از کارگردان این مجموعه تلویزیونی برده نمی شود.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.