رقابت دارا و ندار در فصل نقل و انتقال فوتبال

جام جم آنلاین: مهلت نقل و انتقالات لیگ دوازدهم در شرایطی پنجشنبه (۲۲ تیر) این هفته خاتمه می‌یابد که صرف نظر از چند بازیکن که در کانون توجه قرار دارند، اکثر قریب به اتفاق ۱۸ تیم لیگ برتری ترکیب فصل پیش رو خود را شناخته‌اند.

سازمان لیگ برتر فوتبال هفته گذشته، بیست و دوم تیر را آخرین مهلت نقل و انتقال بازیکنان اعلام کرد، با وجود این صرف نظر از تلاش چند باشگاه برای جذب بازیکنانی چون فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، جواد نکونام و محمدرضا خلعتبری می‌توان گفت ۹۰ درصد ترکیب ۱۸ تیم لیگ برتری مشخص شده است و در این هفته صرف نظر از بازیکـــنان یاد شده نباید انتظار نقل و انتقال گسترده‌ای داشت.

با وجود این یکی از تیم‌هایی که در این هفته اخباری برای هوادارانش خواهد داشت، پرسپولیس خواهد بود. این باشگاه حتی اگر موفق به جذب محمدرضا خلعتبری نشود، دست‌کم یک دروازه‌بان از نوع داخلی یا خارجی برای نیمکت‌نشینی شهاب گردان جذب و تکلیف ایمون زاید را نیز مشخص خواهد کرد.

سپاهان هم که برونو سزار و جان واریو، مهاجم و هافبک برزیلی خود را از دست داده، به صورت جدی پیگیر جذب خلعتبری خواهد بود و استقلال هم که ماجرای نکونام را دنبال خواهد کرد.

ضمن این‌که باید منتظر ماند و دید سرنوشت فرهاد مجیدی و مجتبی جباری چه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از طرفی نکته قابل ملاحظه در هفته‌های گذشته در رابطه با فهرست مازاد پرسپولیس بود، جایی که بازیکنانی چون وحید هاشمیان، میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، مجتبی شیری، شیث رضایی و حتی مهرداد اولادی بدون تیم مانده‌اند و باید دید در این هفته تیمی آنها را جذب خواهد کرد؟.

همچنین در حالی که وحید طالب‌لو دروازه‌بان فصل گذشته شاهین به دلیل مصدومیت نیم فصل اول فصل پیش رو را خانه‌نشین خواهد بود، بازیکنان شاخصی مثل پیروز قربانی و فرزاد آشوبی هم هنوز به هیچ تیمی نپیوسته‌اند.

به هر حال در شرایطی که در فصل نقل و انتقال امسال نیز مثل سال گذشته شاهد پرداخت‌های میلیاردی به ستاره‌ها و پرداخت‌های ناچیز به بازیکنان کم نام و نشان بودیم در جدول زیر نگاهی داریم به نقـــل و انتقال قطعی ۱۸ تیم لیگ برتری تا امروز:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امید توفیقی – گروه ورزش


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.