رقابت های تنگاتنگ، جاذبه های المپیاد را صد چندان کرده است

‘ندا جدیدی’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در مدت ۱۴ سال کار حرفه ای و عضویت پنج ساله در باشگاه ذوب آهن،امسال نخستین باری است که می بینم دانشجویان سطح فنی خود را، با اعضای لیگ های حرفه ای کم کرده اند.

وی در خصوص احتمال موفقیت دانشجویان ایران در المپیاد ۲۰۲۴ روسیه نیز گفت: بچه ها راه برای پیشرفت دارند، منتهی برای حضور موفقیت آمیز در تاتارستان، وجود انگیزه حرف نخست را می زند.

جدیدی افزود: هیچ چیز به اندازه اینکه به دانشجویی بگویند قرار است به مسابقات برون مرزی اعزام شود، در وی ایجاد انگیزه نمی کند.

وی در خصوص دانشگاه های مطرح امسال در المپیاد دانشجویی نیز گفت: دانشگاه های شریعتی، خوارزمی و پیام نور تهران امسال با دست پر ظاهر شده اند و لذا می توانند در این دوره از مسابقات پیروز شوند.

نماینده دانشگاه زنجان که مقام نخست کاتای انفرادی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داده است نیز، گفت: ویژگی این دوره از رقابت های دانشجویی، افزایش سطح داوری ها و سطح فنی بازی ها می باشد.

‘فاطمه حیدری’ که یک دوره عضو باشگاه ذوب آهن اصفهان بوده و یک دوره هم برای باشگاه زنجان روی تشک رفته است، افزود: حضور بازیکنان تیم ملی و اعضای لیگ های حرفه ای بر جذابیت المپیاد افزوده است.

یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور از ۱۶ تیرماه جاری با حضور ۸۶ دانشگاه در ۱۰ رشته ورزشی در بیرجند آغاز شده و تا ۲۴ تیرماه جاری ادامه دارد.۶۶۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۶۰۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.