رقیب بسکتبال ایران دست به کار شد/رشیم رایت به تیم ملی دعوت نشد

۳۰اردیبهشت،

تیم ملی بسکتبال اردن که در سال ۲۰۱۰ مانع مدال آوری ایران در جام ملتهای ووهان شد، با دعوت از ۲۰ بازیکن چند روز زودتر از ایران کار آماده سازی جام ملتها را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ایران در این دوره از جام ملتهای آسیا که مرداد ماه سال جاری در فیلیپین برگزار می گردد، چندین هدف را دنبال می کند. پس گرفتن قهرمانی مسابقات، راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۴ اسپانیا و گرفتن انتقام شکست ووهان از تیم ملی اردن که تنها چند روز زودتر از تیم ملی ایران کار آماده سازی برای بازیهای فیلیپین را آغاز می کند.

اردنی ها چند هفته قبل ونجلیس الکساندریس مربی یونانی را برای هدایت تیم خود برگزیدند و الکساندریس هم در اولین قدم اسامی ۲۰ بازیکن را برای بازیهای آسیایی فیلیپین اعلام کرد.

در بین ۲۰ بازیکن دعوت شده نام سم داگلاس و زید عباس دو ستاره قدیمی تیم اردن هم دیده می گردد که سال قبل از بازیهای ملی خداحافظی کردند اما فدراسیون اردن در حال رایزنی برای بازگرداندن این دو بازیکن به اردوهای ملی است. از طرفی نام رشیم رایت بازیکن آمریکایی تبعه اردن در لیست تازه این تیم به چشم نمی خورد. اردنی ها برای این دوره از جام ملتها به دنبال استفاده از یک بازیکن تبعه تازه به جای رایت می باشند.

تیم اردن از روز چهارشنبه اول خرداد تمرینات آماده سازی جام ملتها را آغاز می کنند و تیم ملی ایران هم از روز شنبه چهارم خرداد وارد اردو می گردد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.