رقیب جدی برای ۹۰ از پنجشنبه روی آنتن سیما می رود/ پیمان یوسفی به شبکه ۲ رفت

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – ورزش از «نگاه دو » با تهیه کنندگی ابوالفضل اکبری با اجرای محمود عبداللهی و میثم زمان آبادی از پنجشنبه روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.

به گزارش ممتاز ؛ سری تازه برنامه «ورزش از نگاه دو» با تغییرات ساختاری در نحوه تولید از پنجشنبه این هفته روی آنتن شبکه دوم سیما می رود. این جنگ ورزشی که قدیمی ترین برنامه ورزشی کشور از سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است بعد از بارها تغییر گروه سازنده و مجریانی چون محمد علی اینانلو ، جهانگیر کوثری ، وحید مرادی ، یوسف نژاد ، مرحوم نیما نهاوندیان و پوریا تابان به گروه سازنده برنامه موفق جام جهانی سپرده شده تا ابوالفضل اکبری بعد از دوره پر سر و صدای ویژه برنامه جام جهانی سال ۲۰۱۰ برای شبکه ۵ سیما و هر روز ورزش شبکه خبر ، مشغول به تولید « ورزش از نگاه ۲ » شود. این جنگ ورزشی که به همه رشته های ورزشی می پردازد با مجریان مختلف و کارشناسان و چهره های سرشناس ورزش کشور شب های شنبه و پنجشنبه هر هفته روی آنتن می رود. محسن وحدانی دبیر سابق ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هم از دیگر عوامل اصلی سازنده این برنامه ورزشی است.

این برنامه می تواند رقیبی جدی برای دیگر برنامه های ورزشی سیما ، یعنی ۹۰ عادل فردوسی پور و «ورزش و مردم » بهرام شفیع باشد؟ این پرسشی است که گذر زمان و اقبال مخاطبین برنامه به آن پاسخ می دهد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.