رقیب جستجوگر سیری توسط گوگل ساخته شد

شنبه ۱۳م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رقیب جستجوگر سیری توسط گوگل ساخته شد

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/07c5c9e74a974e0a4a91aba7481a3de9.png

تقریباً سه ماه پس از ارائه دستیار صوتی گوگل برای اندروید، حالا غول اینترنت “جستجوی صوتی” خود را برای سیستم عامل رقیب، یعنی iOS نیز ارائه نموده. این سرویس که در قالب پروژه جیلی بیلی به اندروید آمد، به لحاظ سرعت و کارایی سیری را به چالش فراوان کشید و حالا به عنوان بخشی از به روز رسانی اپلیکیشن جستجوی گوگل، به iOS آمده تا تجربه خوبی را برای کاربران آن رقم بزند.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز؛ برای استفاده از voice search تازه بایستی iOS 4.2 یا بالاتر را بر روی آی دیوایس خود نصب شده داشته باشید. گرچه این قابلیت تازه در قالب آپدیتی برای سازگاری با آیفون ۵ ارائه شده ولی گوگل می‌گوید که همه دستگاه های iOS می‌توانند از آن بهره ببرند.

کاربران حالا می‌توانند بدون نیاز به تایپ نمودن، جستجوهای اینترنتی خود را انجام دهند و به سرعت جواب‌هایی دقیق و پیشرفته بگیرند زیرا موتور صوتی مبتنی بر زبان طبیعی که با اندروید ۴.۱ معرفی شد، حالا با موفقیت برای iOS نیز پورت شده. بنابراین نیازی به دادن دستورهای مشخص نمی باشد و موتور جستجوی گوگل صحبت‌های شما را “فهم” می‌کند و نتیجه مناسب را ارائه.

اگر به یاد داشته باشید چندی پیش در مطلبی از نقشه دانش گوگل نوشتیم و مصاحبه یکی از مدیران ارشد آن را پوشش دادیم. سبب اینکه موتور جستجوی صوتی گوگل می‌تواند نتیجهی سریع و دقیق را به نمایش بگذارد، این است که نقشه دانش را به عنوان یک پشتیبان قوی پشت سر خود می‌بیند.

اپل در گذشته ارائه اپلیکیشن‌های مشابه سیری برای iOS را رد نموده و قابلیت جستجوی تازه نیز که توسط گوگل ارائه شده، مانند سیری در تار و پود سیستم عامل تنیده نشده. در عوض رقیب سیری، پیوستگی فوق العاده خوبی با سرویس‌های گوگل نظیر یوتوب و گوگل مپز دارد و از این رو در جستجوهای اینترنتی بهتر از سیری عمل می‌کند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/5c12eff8d9c1164f2d64366593928e231.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتاز نیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتاز نیوز

طبقه بندی: خبرها آی تی, خبرها آی تی, اختراعات تازه, معرفی برنامه   |   تعداد بازدید: ۲ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۱۳ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, آموزش, آی تی, خبرها آی تی, خبرها تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, جستجوگر سیری, رقیب جستجوگر سیری, رقیب جستجوگر سیری توسط گوگل ساخته شد, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, کالا, گوگل

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.