رکورددار المپیک و جهان: گوشت مرغ و اسب می‌خورم!

رکورددار المپیک و جهان: گوشت مرغ و اسب می‌خورم!

کنفرانس مطبوعاتی مدال‌آوران دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه‌برداری المپیک برگزار شد.

به گزارش ایسنا از لندن، ایلیان ایلین قهرمان دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه‌برداری المپیک در مورد تکرار مدال طلای المپیک پکن در لندن و همچنین رکوردشکنی خود گفت: شخصیت من طوری است که دوست دارم رقابت کنم و با تمام روح و قلبم به ورزش بپردازم. رقابت کردن را دوست دارم و زندگی من مسابقه و تمرین است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه تفاوت قهرمانی در المپیک پکن با این المپیک چه بود گفت: امروز احساس خیلی متفاوتی نسبت به المپیک پکن دارم. شخصیت من تغییر کرده اما تمریناتم فرق زیادی نداشته است. الان که در سن ۲۴ سالگی هستم وضعیتم با گذشته که جوان‌تر بودم خیلی تفاوت دارد.

ایلین همچنین در مورد رکوردهایش گفت: هنوز توانایی این را دارم که بهتر شوم. در یک ضرب هنوز ضعف دارم و باید روی آن کار کنم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که از او پرسید رابطه ورزشکاران کشورهای استقلال یافته از شوروی سابق با یکدیگر چگونه است، گفت: ما رابطه خیلی خوبی داریم و پس از کسب مدال به یکدیگر تبریک می‌گوییم ما قبلا دوست بودیم و الان هم دوست هستیم. مسابقه می‌دهیم و رقابت می‌کنیم، اما دوستی ما سر جایش است، چون ما سفیران صلح هستیم.

وی همچنین در مورد تغذیه‌اش گفت: تغذیه در وزنه‌برداری خیلی مهم است. عمده غذایی که من مصرف می‌کنم گوشت مرغ و گوشت اسب است. این‌ غذا برای وزنه‌برداران خیلی خوب مفید است.

همچنین سیریکو برنده مدال برنز از مولداوی در مورد کسب مدالش گفت: مسابقه دادن در المپیک خیلی سخت است. ایلین کار بزرگی انجام داد و رکوردهای جهان و المپیک را جابه‌جا کرد. او شخصیت برجسته‌ای در وزنه‌برداری به حساب می‌آید.

همچنین الکساندر ایوانوف که مدال نقره المپیک را بر گردن آویخت در مورد رقابت با ایلیا ایلین گفت: وزنه‌برداری مثل بوکس یا کشتی نیست که با رقبا مسابقه رودررو داشته باشیم. ما باید به رکوردهای خودمان برسیم و اعتماد به نفس این کار را داشته باشیم اما به هر حال رقابت کردن با ایلین بسیار سخت است.
 


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.