رمان “فصل کبوتر” حسین فتاحی در حوزه هنری نقد می شود

چهارشنبه ۲۴ خرداد – ۰۳:۳۱:۱۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

حضور فیروز زنوزی جلالی، علی الله سلیمی و محمد علی قاسمی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رمان” فصل کبوتر” نوشته حسین فتاحی، چهارشنبه ۳۱ خرداد با حضور فیروز زنوزی جلالی، علی الله سلیمی و محمد علی قاسمی در تالار اوستای حوزه هنری مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رمان فصل کبوتر، رمان برتر دومین جشنواره داستان انقلاب است که  توسط انتشارات سوره مهر در سال ۸۹ به چاپ رسیده است.
موضوع رمان فصل کبوتر روایت روزهای پیش از انقلاب است، روزهایی متلاطم و پرحادثه، روزهایی که مردمان زیادی را با خود به خیابان‌ها کشاند و سرنوشت‌شان را تغییر داد. “فصل کبوتر” داستان یک کارگر کارگاه مبل‌سازی را روایت می‌کند، کارگری که سالهاست مشغول به کار است و تجربه و مهارت کافی دارد، اتفاقا، از طرف صاحب‌کارش با پیشنهاد کار خوبی هم مواجه می‌شود و تلاش می‌کند تا با کار بیشتر، شرایط اقتصادی خود را اصلاح کند تا بتواند خانواده‌ی دختری را که به او علاقه‌مند است، راضی به وصلت کند و … .
حسین فتاحی مسئول آموزش داستان نویسی مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری است. وی تا به حال دهها کتاب ازجمله : بچه های سنگان ، آتش در خرمن ، زندانی قلعه هفت حصار و عشق سالهای جنگ را به رشته تحریر در آورده است.
 علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۶ چهارشنبه ۳۱ خرداد به تالار اوستای حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان های حافظ و سمیه ، نرسیده به پل حافظ حوزه هنری مراجعه کنند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۳۱۵۳۱۱۹۷۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.