رمز موفقیت پارس خودرو چیست؟

فروردین ۱۴۰۳

 رمز موفقیت پارس خودرو چیست؟

رمز موفقیت پارس خودرو چیست؟

ممتازنیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حضور مدیران مبتکر و خلاق و همچنین کارکنان متعهد را برای تولید محصولات با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان محصولات پارس خودرو تاثیر گذار دانست.

​ مجید منصوری با بیان این مطلب گفت: کسب رتبه بالای کیفی بعضی خودروها ناشی از هنر مدیریت در این شرکتها است و همواره عوامل مختلفی در برتری محصولات شرکتهای خودروساز موثر است که در راس همه آنها مدیریت است. در واقع هنر مدیریت سبب می گردد شرکتها از شرایط موجود به نحو بهتر و موثرتری استفاده کنند.
وی گفت: معمولا مدیران مبتکر و خلاق فضای فعالیت را برای توسعه فراهم می کنند به طوری که با صرف هزینه در جهت توسعه و آموزش، کیفیت محصولات را افزایش می دهند.
منصوری همچنین به برتری کیفی محصولات پارس خودرو در جدول ارزیابی کیفی خودروهای داخلی اشاره کرد و گفت: علاوه بر هنر مدیریت، استفاده از ماشین آلات مجهز و به روز در خطوط تولید، مواد اولیه و قطعات با کیفیت می تواند از جمله عوامل برتری کیفی محصولات شرکت پارس خودرو باشد.
نماینده لنجان در ادامه، استفاده از نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده را سبب کاهش هزینه تولید و خدمات پس از فروش در شرکتها دانست و اضافه کرد: مسلما حضور مدیران میانی متخصص و توانمند و همچنین توجه به آموزش نیروهای انسانی و ایجاد انگیزه بالای کارکنان ، همگی در کیفیت محصولات شرکت پارس خودرو موثر بوده است.
این نماینده مجلس بیان کرد: همکاری با شرکتهای خودروساز بین المللی مانند رنو و نیسان و استفاده از دانش روز و خطوط تولید رباتیک و مجهز به تکنولوژی روز و همچنین تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی و مورد نظر شرکتهای طرف قرارداد از دیگر وجوه تمایز شرکت پارس خودرو است که این موارد در کسب رضایتمندی بالای مشتریان محصولات این شرکت نیز موثر بوده است.
وی تاکید کرد: استانداردسازی و نظارت بر تولید سبب برتری کیفی خودروهای تولیدی محصولات پارس خودرو شده است.
منصوری همچنین استفاده از نیروی های متخصص را عاملی مهم و موثر بر روند فعالیت و کسب برتری و کیفیت تولیدات خودروسازان عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمایز شرکت پارس خودرو در تطبیق محصولات تولیدی با تکنولوژی روز و استفاده از نیرو های متخصص و آموزش دیده است و این رویه ای که باید در کلیه شرکتهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد و همواره در حال دستیابی و کسب دانش روز در تولید و پرورش نیروهای متخصص باشند.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.