رنگ لباس اولویت من در انتخاب پوشش است/ شور زندگی با رنگ‌های شاد

۲۸م اسفند ،

نظام‌دوست در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

یک بازیگر تلویزیون گفت: به طراحان خلاق و با استعداد لباس در کشورم افتخار می‌کنم و امیدوار هستم که همیشه شاهد کارهای پرافتخار این طراحان جوان باشیم.

نعیمه نظام دوست بازیگر تلویزیون در گفت و گو با خبر نگار مد و لباس هنر آنلاین با اشاره به حضور طراحان در جشنواره مد و لباس فجر گفت: خوشحال هستم و به چنین طراحان خلاق و با استعداد افتخار می کنم. کارهای طراحان امسال در جشنواره فجر با شکوه تر از سال های پیش بود. تنوع و رنگ های شاد در لباس های امسال چشم نوازی می کنند.

نظام دوست معیار تعیین لباس های خود را اینگونه بیان کرد: رنگ لباس ها اولین چیز مهم برای انتخاب لباس هایم است .

این بازیگر ادامه داد: رنگ های شاد مخاطب را جذب می کند مثل :رنگ های قرمز و زرد. در این رنگ ها شور زندگی وجود دارد و سبب شادی خود و مخاطب هم می گردد .

بازیگر تلویزیون مطرح کرد: با توجه به این موضوع که ما بازیگرها به نوعی الگو قرار می گیریم باید بسیار در لباس پوشیدن خود دقت و البته سلیقه نشان بدهیم. رسانه ملی هم میشود گفت به نوعی الگو است اما الگویی که با سطح وسیع تری به جامعه خدمت می کند.

وی در آخر خاطر نشان کرد:سلیقه در طراحی لباس ها نباید فقط به دستان طراح سپرده شود بلکه هر فرد به تنهایی می تواند یک طراح خودجوش حتی برای خود و دیگران باشد و ادای احترام به کلمه مد کرده باشد .

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.