رهام پیروانی: عموهایم تشویقم کردند فوتبالیست شوم/ فوتبال پا شکستن دارد!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – رهام پیروانی نسل تازه ورزشکاران خانواده تمام ورزشی پیروانی است.

به گزارش ممتاز ؛ رهام پیروانی قهرمان شنای نوجوانان ایران می گوید عموهایش تاکید داشتند او در شنا می تواند موفق باشد و برای همین است که به سراغ این رشته رفته است. رهام ۱۶ ساله دربارهٔ حضورش در این رشته ورزشی می گوید:« راستش اینجوری شد که خودم هم بسیار فوتبال دوست داشتم. می خواستم فوتبالیست شوم. پدرم هم مثل بقیه برادرانش فوتبال بازی می کرد اما به سبب آسیب دیدگی نتوانست بسیار حرفه ای این ورزش را ادامه بدهد برای همین بسیار علاقه ای نداشت که من فوتبال بازی کنم چون می گفت مصدومیت دارد و مشکل ساز می گردد. برای همین من رفتم سراغ شنا. خدا بیامرز عموی بزرگم همیشه می گفت این بچه شناگر خوبی می گردد. او به پدرم اصرار کرد که بگذارد شنا را ادامه بدهم . من با تشویق های او بود که بیشتر دلگرم شدم. پدرم هم خدایی بسیار به من کمک کرد. او مربی و بهترین مشوق من در این سال ها بود تا بتوانم به موفقیت برسم.»
رهام ادامه می دهد:« البته متاسفانه زمانی اولین بار به مدال رسیدم که دیگر عمویم فوت کرده بود و روزهای موفقیتم را ندید . من دو سال قبل در همین بازی ها نمایش خوبی داشتم و رکوردهای خوبی را در اندوزی ثبت کردم. در یک سال هم توانستم ۹ مدال در مسابقات شنای کشوری کسب کنم. این روندم خوب است اما مشکلاتی هم هست.»
او سپس از مشکلات می گوید:« راستش من برنامه تمرینی ام را از مربی سابق تیم ملی که اسلونیایی بود می گیرم. او برنامه هایم را چک می کند و من در شیراز تمریناتم را زیر نظر پدرم ادامه می دهم. ما استخر که نداریم . خودم به استخر آزاد می روم و برای خودم تمرین می کنم تا از برنامه هایم عقب نمانم. این مدتی هم که برای این مسابقات آماده شدم ، تمریناتم زیر نظر آقای حامد رضاخانی بوده و عازم این بازی ها شدیم. باید ببینم که در آینده چه اتفاقی می افتد اما بسیار دوست دارم که بیشتر تلاش کنم و بتوانم سال بعد در همین نانجینگ رکوردهای چشمگیرتری داشته باشم.»
رهام که برادرزاده پیروانی های فوتبالیست است می گوید:« از ما پسر عمو ها فقط علی پسر عمو غلامحسین رفت دنبال فوتبال. او بازیکن بسیار خوبی هم بود اما این شرایط سختی که به خاطر پیروانی بودن داشت روی کارش اثر گذاشت. ولی پسرهای عمو امیرحسینم هر دو از قهرمان های شنای کشور می باشند. پدر من در بین برادران فقط از عمو افشین بزرگتر است و ما در همان شیراز هستیم. عموهایم بسیار مرا تشویق می کنند. آنها اعتقاد دارند این رشته ، رشته خوبی برای ورزش کردن است. هم عمو افشین و هم عمو امیرحسین از شنا کردن ما راضی می باشند. همیشه ما را تشویق می کنند. عموی بزرگمان عمو غلامحسین هم که همیشه می گوید هم باید قهرمان باشید و هم اخلاق یادتان نرود.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.