رهبرحزب حرکت ملی خواستار حکومت نظامی در بخش هایی از ترکیه شد

روزنامه ملیت چاپ ترکیه در این باره نوشت: باغچه‌لی با اشاره به اینکه عدم جلوگیری از فعالیت‌های تجزیه‌طلبانه گروهˈپ.ک.کˈمنجر به درگیری‌های اجتماعی خواهد شد، اظهار داشته آمادگی‌های لازم برای برقراری هرچه سریع‌تر وضعیت فوق‌العاده و یا حکومت نظامی در بخش هایی از این کشور الزامی است.

وی با اشاره به احداث اردوگاه های پناه‌جویان سوری در مناطق مرزی ترکیه که موجب نگرانی شهروندان این مناطق شده است، افزود: هدف یک هنرپیشه آمریکایی و هیئت همراه از انجام بازدید های پیاپی از اردوگاه هایی واقع در مناطق مرزی ترکیه تحت عنوان سفیر حسن نیت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل معلوم نیست.

وی درادامه گفت : به احتمال بسیار این بازدیدها که تحت عناوین انسانی صورت می‌گیرد در راستای سیاست‌های امپریالیست جهانی صورت می گیرد.

مأموران مشهور درپوشش سفیر حسن نیت ، جاسوسان خارجی، تروریست‌ها، تجزیه طلبان و افرادی که با مقامات ترکیه ارتباط دارند در این کشور حضور دارند و این حالی است که اعضای حزب حاکم عدالت و توسعه تنها به تماشای آنان می پردازند.

آنجلیا جولی هنرپیشه آمریکایی به تازگی به عنوان سفیرحسن نیت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از ارودگاه پناهجویان سوری در استان حاتای ترکیه دیدن کرد.

خاورم **۲۳۰ ** ۱۰۶۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.