رهروانی‌ها و اصولگرایان میهمانان امشب رییس‌جمهور بودند

۲۸ آبان ،

arash khamooshi (1 of 14)-6.jpg

نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به جلسه‌ی دیدار امشب نمایندگان با ریییس جمهور گفت: بیش از ۱۰۰ نماینده در این جلسه حضور داشتند و حاضرین اعضای فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان بودند.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا اظهار کرد: دیدار امشب نمایندگان با رییس جمهور دیدار خوبی بود و به روال مرسوم دولت و مجلس صورت گرفت که هر از گاهی نشست‌های مشترکی با یکدیگر دارند. این بار هم این نشست به دعوت دولت برگزار شد.

به گفته‌ی وی چهار تن از نمایندگان مواردی را در رابطه با مسائل روز مطرح کردند و رییس جمهور هم توضیحات مبسوطی داد.

وی با اشاره به موارد مطرح در این جلسه در خصوص طرح سوال از رییس جمهور یادآور شد: بخشی از سخنان رییس جمهور در این جلسه راجع به مشکلات اقتصادی و مسائل ارزی بود که قرار شد مشروح آن در جلسه‌ی سوال از رییس جمهور مطرح شود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه برگزاری این جلسات سبب تعامل بیشتر دولت و مجلس می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نتیجه این جلسات به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.

طاهری اضافه کرد: نمایندگان در سخنان خود در این جلسه مشکلات روز و جامعه و فشارها به طبقات ضعیف را مورد اشاره قرار دادند و از رییس جمهور خواستند در این مورد به مردم اطلاع‌رسانی کند و از طریق رسانه‌ی ملی یا به اشکال دیگر مردم را در جریان امور بگذارد تا با همدلی بیشتری این شرایط را پشت سر بگذاریم.

نماینده‌ی مردم گرگان در مجلس با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ نماینده در این جلسه، گفت: بعضی نمایندگان به واسطه‌ی سوگواری دهه اول محرم یا برنامه‌های دیگر در این جلسه حضور نداشتند و حاضرین از دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان بودند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.