رهقی: نفت مانع دیدارمان با پرسپولیس شد

   رضا رهقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه پس از بازگشت پیکان به تهران بحث شکایت از ماچادو به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را با جدیت بیشتری پیگیری می‌کند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ماچادوی پرتغالی روز هفتم تیرماه با حضور در باشگاه پیکان با ما قرارداد داخلی امضا کرد اما به تهعداتش با باشگاه را عملی نکرد.

وی با اشاره به ضررهای مالی این بازیکن به باشگاه پیکان که شامل تهیه بلیت سفر به ترکیه و گرفتن تجهیزات ورزشی باشگاه بود، افزود: متاسفانه این بازیکن به دلایل نامعلومی به تعهداتش عمل نکرد، به همین دلیل شکایت رسمی خود را از او به مراجع ذیصلاح ارایه دادیم. قطعا این بازیکن باید نیمی از قراردادش با باشگاه پیکان را به عنوان خسارت به ما پرداخت کند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: بنده با محسن عاشوری برای برگزاری دیدار با پرسپولیس به توافق رسیده بودم اما کادرفنی تیم ترجیح داد پیکان با نفت تهران بازی کند، به همین دلیل نفت را جایگزین پرسپولیس کردیم اما متاسفانه مسئولان نفت بدون اینکه به ما خبر بدهند، این بازی را یک طرفه کنسل کردند که این مسئله باعث ناراحتی کادرفنی تیم پیکان شد.

وی با ابراز رضایت از اردوی این تیم در ترکیه اضافه کرد: با نظر کادرفنی تیم، تنها یک دیدار تدارکاتی پیش از آغاز لیگ برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه تمرین تیم هم از عصر امروز چهارشنبه در زمین پیکانشهر آغاز می‌شود.

رهقی در پایان در مورد وضعیت بازیکنان تیم هم گفت: قصد داریم یک هافبک خارجی را جایگزین ماچادو کنیم. ضمن اینکه یک مهاجم خارجی دیگر را هم جذب خواهیم کرد. البته یک جای خالی هم در تیم باقی می‌ماند تا در صورت نیاز کادرفنی در نیم فصل بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.