رهنما، تنها نماینده پینگ پنگ آسیا در طرح امیدهای فدراسیون جهانی

افتخار تاریخی دیگر برای تنیس روی میز ایران

علیرضا رهنما پس از درخشش در مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در سوئد، به عنوان تنها نماینده تنیس روی میز قاره آسیا انتخاب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با آغاز طرح امید های زیر ۱۲ سال فدراسیون جهانی تنیس روی میز، هفته گذشته رقابت های نونهالان جهان به میزبانی سوئد برگزار شد که علیرضا حقیقی رهنما نماینده آتیه دار تنیس روی میز ایران پس از راهیابی به نیمه نهایی رقابت ها برابر حریفی شکست خورد که به قهرمانی مسابقات دست یافت.
مهشید اشتری نیز دیگر نماینده کشورمان در این رویداد بود که توانست جایگاه ۱۱ را کسب کند.

رهنما در این رقابت ها با پیروزی های مقتدرانه و شگفت برانگیز برابر حریفان مختلف توانست نظر مسئولین فدراسیون جهانی را به خود جلب کند و ثابت کند که فرزندان ایران زمین در هر رشته و آوردگاه ورزشی می توانند خوش بدرخشند و توان و استعداد خدادادی ایرانی ها رابه جهانیان ثابت کنند.

حسینی سخنگوی فدراسیون ضمن تبریک این افتخار ارزشمند به خانواده تنیس روی میز ایران و جامعه ورزش کشور اعلام کرد: طی نامه رسمی از سوی مایکل اندرسون مدیر کمیته آموزش فدراسیون جهانی تنیس روی میز به ریاست فدراسیون کشورمان علیرضا حقیقی رهنما نماینده تنیس روی میز ایران در طرح امید های فدراسیون جهانی به عنوان تنها نماینده قاره آسیا در این طرح معرفی شد.

سخنگوی فدراسیون تصریح کرد : از رهنما به عنوان تنها نماینده قاره آسیا در طرح امید های زیر ۱۲ سال جهان دعوت شده است تا در اردوی تمرینی کشور اسپانیا و همچنین مسابقات اروپایی نونهالان در فرانسه که برنامه آن به شرح ذیل می باشد شرکت کند:

۲۲ مرداد (۱۲ آگوست)ورود به اردو

۲۳ لغایت ۳۱ مرداد (۱۳ لغایت ۲۱ آگوست ) برگزاری اردو

۲ شهریور (۲۳ آگوست) تمرین مشترک با تیم ملی فرانسه

۳ لغایت ۵ شهریور ( ۲۴ لغایت ۲۶ آگوست) مسابقات اروپایی نونهالان فرانسه

حسینی در پایان تاکید کرد : این افتخار ارزشمندی است که نصیب تنیس روی میز و ورزش ایران شده است و نشان می دهد که آینده روشنی در انتظار تنیس روی میز ایران است که با همدلی، تلاش و برنامه ریزی می بایست ادامه یابد.

در طی این دو سال برنامه ریزی اصلی فدراسیون کشف و رشد استعداد های مختلف در تنیس روی میز بوده است تا پشتوانه های مطمئنی برای تیم های ملی کشورمان مهیا شود که با استعانت از درگاه ایزد منان و کمک تمامی اعضا ی جامعه تنیس روی میز کشور تا کنون تونسته ایم با توجه به هدف گزاری ها و سیاست های کلان فدراسیون به این مهم دست یابیم. البته ضعف هایی هم در این مسیر داشته و داریم که می بایست مرتفع گردد.

وی خاطر نشان کرد : به نمایندگی از مجموعه فدراسیون و کادر فنی تیم های ملی صمیمانه از ناصر رهنما پدر علیرضا رهنما که مربی اصلی او بوده است و تلاش های فراوانی برای رشد و پیشرفت او متحمل شده است و صمد تدبیری مربی ارزشمند کشورمان که هدایت وی را در رقابت های سوئد بر عهده داشته است تشکر و قدردانی می نمایم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.