رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره اقتصاد راهگشا است/حمایت‌ لازم از بخش تولید به عمل نیامده است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت باید در برهه کنونی به مشکلات مردم توجه بیشتری کند و با عملیاتی کردن سیاست راهگشای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد، کشور را به سمت اهداف انقلای اسلامی پیش ببرد.

علی عباسپور تهرانی فرد در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، درباره عملکرد دستگا‌ه‌های مختلف در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: مدت زمان اندکی از عمر مجلس نهم می گذرد و به درستی نمی‌توان عملکردش را در این مورد، ارزیابی کرد اما با این وجود تلاش‌هایی برای بهبود وضعیت تولیدات داخلی انجام داده است.

عضو شورای مرکزی حزی موتلفه اسلامی ادامه داد: مجلس هشتم با تصویب قوانینی که درباره اجرایی شدن اصل ۴۴ و مسائل اقتصادی بود نهایتا سعی کرد تا به حمایت از تولیدات داخلی توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه قوانین زمانی در جامعه نمود پیدا می‌کند که دولت آن را اجرا کند، اظهار داشت: متاسفانه دولت برنامه‌های خود را اجرایی می‌کند و به قوانینی که از سوی مجلس مصوب شده توجه چندانی ندارد.

عباسپور با اشاره به واردات بی‌رویه کالا به کشور، افزود: واردات بی‌رویه کالا صنایع داخلی کشور را در تنگنا قرار داده است و حمایت از بخش کشاورزی به عمل نیامده است.

وی گفت: مجلس با لوازم قانونی که در اختیار دارد باید مسئولانی را که تعلل میکند، مورد بازخواست قرار دهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: دولت باید در برهه کنونی به مشکلات مردم توجه بیشتری کند و با عملیاتی کردن سیاست راهگشای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد، کشور را به سمت اهداف انقلای اسلامی پیش ببرد.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.