روابط‌عمومی بانک شهر حامی برتر بازاریابی

بینا- روابط‌عمومی بانک شهر در روز پایانی چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی به عنوان روابط‌عمومی برتر حامی بازاریابی مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش بینا، چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی در حالی به کار خود پایان داد که در مدت دو روز برگزاری این مراسم بیش از ۷۰۰ نفر از مدیران ارشد و کارشناسان حوزه روابط‌عمومی و بازاریابی همچنین روسا و معاونین شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری گردهم آمدند.
در این رویداد که با عنوان “بازاریابی خدمات بانکی در عمل” تشکیل شد، شرکت کنندگان از سخنرانی صاحبنظران داخلی و خارجی استفاده نموده و به بحث و گفت و گو پرداختند. در مراسم اختتامیه کنفرانس نیز ضمن جمع بندی مطالب ارایه شده از حامیان کنفرانس با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.
میثم مرادی‌نیا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: روابط‌عمومی و بازاریابی در کسب توفیق در هر سازمانی نقش ویژه و مکمل دارند. بنابراین دیدگاه امروزی، روابط‌عمومی می‌بایست از فعالیت‌های بازاریابی، پشتیبانی لازم را به عمل آورد.
مرادی‌نیا خاطرنشان کرد در شرایط کنونی در بین ارایه کنندگان خدمات بیش از هرچیز تفاوت در نحوه تعامل و ارایه خدمات به مشتریان وجود دارد و بدین ترتیب سرویس گیرندگان ترجیح می‌دهند با سازمان‌هایی کار کنند که در کنار روابط تجاری مطلوب، به آنان و تمایلاتشان توجه خاصی نشان داده و شرایط مناسب برای ایجاد درک مثبت و متقابل را در محیطی مساعد فراهم آورند.
وی افزود از این منظر کار تیمی و هماهنگ بین روابط‌عمومی و بازاریابی می‌تواند بستر شایسته‌ای برای تولید هم‌افزایی مورد لزوم سازمان‌ها را به وجود آورده و بدون تردید ثمرات این اتحاد در بین مشتریان، کارکنان و مدیران مجموعه‌ها توزیع خواهد شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.