روابط ایران و انگلیس باید در سطح کاردار باقی بماند/ ایران دست برتر توان نظامی در منطقه

فروردین ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر وزیر امور خارجه اسبق انگلیس به تهران گفت: مجلس شورای اسلامی همچنان معتقد است روابط دو کشور ایران و انگلیس باید در سطح کاردار باقی بماند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی دعوت رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس از سفر جک استراو وزیر اسبق این کشور به تهران، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ در این سفر مواضع قاطعانه مجلس شورای اسلامی در مورد روابط دوجانبه و مسائل مهم منطقه‌ای بویژه هسته‌ای به اطلاع جک استراو خواهد رسید.

روابط ایران و انگلیس باید در سطح کاردار باقی بماند
بروجردی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی همچنان معتقد است روابط دو کشور ایران و انگلیس باید در سطح کاردار باقی بماند.

رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت ضعف دارد
وی در ادامه به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:‌ جنگ‌های ۳۳، ۲۲ و ۸ روزه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نشان از ضعف رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت و وضعیت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت را به جهانیان نشان داد.

آمریکا به لحاظ نظامی آسیب‌پذیر است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آمریکا علی‌رغم داشتن ناوهای هواپیمابری در خلیج فارس و اقیانوس هند به لحاظ نظامی به شدت آسیب‌پذیر است.

هرگونه تعرض به ایران منافع نامشروع آمریکا را به خطر می‌اندازد
نماینده بروجرد افزود: آمریکا به خوبی این وضعیت را می‌داند که بازی با آتش در منطقه خلیج فارس و هرگونه تعرض به جمهوری اسلامی ایران به منافع نامشروع این کشور در منطقه آسیب‌ خواهد زد.

ایران دست برتر توان نظامی در منطقه
بروجردی در پایان خاطرنشان کرد: ایران به لحاظ توان نظامی دست برتر منطقه را دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.