روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند

در سازمان های امروزی روابط عمومی جایگاه ویژه ای برای توسعه همه بخش ها به ویژه توسعه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دارند.

عطاالله خسرویان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: براساس نظر کارشناسان و صاحب نظران روابط عمومی متولی امور مدیریت جایگاه سازمان ذینفع و عاملی موثر در انتقال نظرات طیف گسترده ذینفعان مانند کارکنان خود ادارات و مردم و جامعه دارد.
وی تصریح کرد:‌روابط عمومی نقش قابل توجهی در توسعه اقتصادی کشورها براساس مدیریت منابع انسانی و ایجاد تعامل و اشتراک اهداف درون سازمانی جلوبرنده با طیف گسترده ذینفعان داخلی و خارجی دارد.
این مشاور سرمایه گذاری تصریح کرد: یکی از نقش های مهم روابط عمومی ها مواجه با چالش های پیش رو در سازمان های مختلف است که یکی از این سازمان ها مجلس شورای اسلامی است.
وی تصریح کرد: در گذشته روابط عمومی ها مسئولیت کمتری در راستای ترسیم سیستم مدیریتی برعهده داشته اند که امروزه این روند به علت افازیش مسئولیت ها و تخصصی تر شدن روابط عمومی تغییر پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه یکی از فعالان پویا در عرصه روابط عمومی که با برنامه های مناسب سیاسی و علمی خود توانست گفتمان های موثر در ایجاد تعامل بیشتر بین سازمان ها و روابط عمومی ها را ایجاد کند مهندس رحمانی است گفت: در سال حمایت از تولید، سرمایه و کار ایرانی ایشان با عملکرد مثبت در طی چند دوره مسئولیت در مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون صنایع و معادن توانسته است نگاهی نو از مقوله نقش روابط عمومی در توسعه اقتصادی کشور بردارد.
خسرویان در پایان گفت:‌ مسئولان باید توجه ویژه ای به نقش و جایگاه روابط عمومی ها در توسعه اقتصادی کشور داشته باشند زیرا روابط عمومی پلی ارتباطی بین مردم و دستگاه ها و مسئولان است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.