روابط نامشروع کار دست جناب سناتور داد

۲۸ام بهمن ،

اف‌بی‌آی از چند هفته قبل تحقیقاتی را در مورد ادعاهای مطرح‌شده مبنی بر فساد اخلاقی سناتور «رابرت منندز» آغاز کرده است.

به گزارش ممتازنیوز، فارس به نقل از روزنامه «واشنگتن‌پست» نوشت: گروهی از مأموران اف‌بی‌آی در چند هفته اخیر تحقیقاتی را در جمهوری دومنیکن و آمریکا آغاز کرده‌اند تا اتهامات مطرح‌شده علیه سناتور «رابرت منندز» را بررسی کنند. این سناتور آمریکایی متهم است که در سفری که به دومینیکن داشته، با چند فاحشه غیرقانونی روابط نامشروع داشته است.

واشنگتن پست به نقل از دو مقام آگاه به روند بررسی این پرونده، نوشته است که هنوز مدرکی برای اثبات این اتهام به دست نیامده است. با این وجود تحقیقات در مورد ادعاهای مطرح شده علیه منندز همچنان ادامه دارد.

یکی از این دو منبع آگاه می‌گویند مأموران اف‌بی‌آی در تحقیقات خود در دومینیکن از اشخاص سؤال کرده‌اند که آیا یک دکتر چشم‌آبی اهل فلوریدا (از دوستان نزدیک منندز و یکی از اصلی‌ترین حامیان مالی وی در رقابت‌های انتخاباتی) فاحشه‌هایی را به محل اقامت منندز برده است یا خیر.

به گفته یکی از این اشخاص که خواسته‌اند نام آن‌ها فاش نشود، اف‌بی‌آی این تحقیقات را پس از آن آغاز کرده است که فردی با ارسال ایمیل‌هایی به این سازمان ادعا کرده است که دکتر «سالومن ملگان» زمانی که منندز در اقامتگاه او در جمهوری دومینیکن حضور داشته، چند فاحشه غیرقانونی را نزد وی برده است.

این اولین بار نیست که سیاستمداران آمریکایی به فساد اخلاقی متهم می‌شوند. چند ماه قبل نیز «دیود پترائوس» رئیس با سابقه سازمان سیا ضمن اعتراف به روابطی که با مسئول ثبت خاطراتش داشته، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

منندز علاوه بر روابط نامشروع و غیرقانونی، به دخالت در یک معامله امنیتی یکی از بنادر جمهوری دومینیکن بخ نحوی که به «ملگان» سود برسد، نیز متهم است.

منندز این اتهامات را رد کرده و آن را تهمتی اشتباه خوانده است. «میشائیل لوروک» سحنگوی اف‌بی‌آی هم تاکنون از اظهار نظر در این مورد اجتناب کرده است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.