روانبخش: دڕ قضیه ستار بهشتی، اصل نظام زیر سوال نرود چرا که نظام این کار را انجام نداده است

این خبر دڕ تاریخ ۳۰ آبان به نقل از منبع ذکر شده، دڕ پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش عضو جبهه پایداری با اشاره به پرونده بررسی مرگ ستار بهشتی و مباحث مرتبط با آن، گفت: دڕ نظام جمهوری اسلامی ایران ممکن است ظلمی صورت بگیرد ولی از نظام جمهوری اسلامی ایران ظلمی واقع نمی‌شود و دڕ نظام امیرالمومنین حضرت علی(ع) نیز اینگونه بود؛ از نظامی که دڕ راس آن حضرت علی (ع) بود ظلمی واقع نمی‌شد ولی به این معنا نیست که کسی به کس دیگر ظلم نمی‌کرد و اگر حضرت علی (ع) متوجه ظلمی می‌شدند قاطعانه با متخلف و عوامل آن برخورد می‌کردند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه “در نظام جمهوری اسلامی ایران اگر ظلمی صورت بگیرد و مامور یا مسئولی تخلفی انجام دهد، با آن برخورد می‌شود و به متخلف جایزه داده نمی‌شود”،‌ ادامه داد: نمونه آن را دڕ قضیه کهریزک ملاحظه کردید که مقام معظم رهبری بلافاصله طی نامه‌ای خواستار پیگیری این موضوع و برخورد با عوامل آن شدند و برای بعضی از عوامل آن حکم اعدام صادر شد ولی اولیای دم آن را بخشیدند.

وی ادامه داد: دڕ قضیه ستار بهشتی که یک وبلاگ‌نویس بود شاهد بودیم که رییس قوه قضاییه و دیگر مسئولان ذی‌ربط دستور پیگیری این موضوع را دادند و تاکید شد اگر تخلفی صورت گرفته باشد با آن برخورد می‌شود. باید به این پرونده و جزئیات مربوط به آن به صورت دقیق رسیدگی شود تا حقوق کسی ضایع نشود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دڕ این قضیه نباید اصل نظام زیر سوال برود چراکه نظام این کار را انجام نداده است، گفت: اگر تخلفی بوده، دستور پیگیری آن داده شده است ولی متاسفانه بعضی از رسانه‌ها دڕ خارج از کشور دڕ این ارتباط خود نظام را مورد اتهام قرار داده‌اند و زیر سوال می‌برند و دڕ واقع آن را بهانه‌ای برای حمله به جمهوری اسلامی ایران قرار دادند.

این عضو جبهه پایداری ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری دڕ پیش است، احتمال آن می‌رود که دڕ اینگونه موارد عوامل نفوذی دست به کارهایی بزنند و دڕ واقع تلاش کنند با این اقدامات سوژه‌ای برای دشمنان انقلاب و نظام فراهم آورند و با توجه به این امر باید دڕ پیگیری این موضوع و پرونده حساسیت بسیاری به خرج دهند تا ابعاد ماجرا کاملا روشن شود و اگر عوامل نفوذی دڕ این قضیه موثر بوده باشند و عمدی وجود داشته باشد هرچه زودتر روشن شود و با آن برخورد صورت گیرد و اگر عوامل نفوذی نقش داشته و با آنها برخوردی نشود، آنها سعی خواهند کرد که اقدامات اینچنینی را تکرار کنند.

روانبخش دڕ پایان اظهار کرد: از طرف دیگر باید توجه داشت دڕ حالی که بعضی شخصیت‌ها دڕ کشور دڕ پایگاه اینترنتی‌های پربیننده هر انتقادی به مسئولان و حتی رهبری وارد می‌کنند، جمهوری اسلامی ایران نیازی ندارد که با یک وبلاگ‌نویس غیرمشهور که تعداد بازدیدکنندگان وبلاگش شاید کمتر از پنجاه نفر بوده چنین رفتاری بکند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.