روان شدن ترافیک خروجی های تهران از امشب

روان شدن ترافیک خروجی های تهران از امشب

عصرخودرو : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: تمام جاده‌های خروجی تهران به سمت شمال، مشهد، جنوب و غرب کشور از عصر دیروز ،دوشنبه، در آستانه تعطیلات پنج روزه تهران پرتراکم بوده که پیش بینی می شود امشب از حجم آنها کاسته شود.

به نقل از ایرنا، سردار ‘اسکندر مومنی’  به ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی تهران از صبح دیروز دوشنبه اشاره کرد و افزود: جاده کرج، چالوس، کرج ـ قزوین، تهران ـ کرج، قزوین ـ رشت و فیروزکوه و همچنین مسیر بومهن منتهی به مازندران، همچنان دارای ترافیک نسبتا سنگینی است.

وی تصریح کرد: تمام ماموران پلیس و دستگاه‌های مرتبط در جاده‌ها و معابر کشور مستقر شده‌اند تا امنیت ترافیکی شهروندان فراهم شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همچنین از وجود ترافیک پرحجم در مسیرهای قم، سمنان و ساوه خبر داد و پیش بینی کرد که امشب ترافیک تمامی جاده های خروجی استان تهران روان شود.

سردار مومنی در ادامه با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها و محدودیت های ترافیکی شهر تهران گفت: به شهروندان تهران توصیه می کنیم که از ترددهای غیرضروری در محدوده محل برگزاری اجلاس پرهیز کنند.

وی ازرانندگان خواست به علت محدودیت هایی که در سطح شهر اعمال شده است، در طول این مدت حتما کارت خودرو و گواهینامه را به همراه داشته باشند. همچنین خودروهای حمل بار باید دارای بارنامه باشند، در غیراین صورت از تردد آنها جلوگیری می شود.

** طرح ترافیک و زوج و فرد برقرار است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه در باره طرح های ترافیک و زوج – فرد گفت: در مدت برگزاری اجلاس تهران طرح ترافیک زوج و فرد همانند گذشته در روزهای سه شنبه ، چهارشنبه ، پنجشنبه و شنبه ، اجرا می شود.

وی همچنین از باز بودن تمامی مراکز شماره گذاری و نقل و انتقال خودرو در این مدت خبر داد و گفت: مراکز شماره گذاری آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

سه شنبه ۷ شهریور   ۱۴:۲۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.