روایت مهران رجبی از توشه‌ ماندگار

۱۶م دیماه ،

“توشه ماندگار” به کارگردانی سعید تهرانی عنوان مجموعه‌ای مستند داستانی است که قرار است از ۲۰ دی ماه همزمان با آغاز هفته‌ وقف هر شب از شبکه‌ سوم سیما به نمایش درآید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ این مجموعه به تهیه‌کنندگی پریسا جهانگیری است و مهران رجبی به عنوان مجری و بازیگر در این مجموعه حضور دارد. 
“توشه ماندگار” در سیزده قسمت پانزده دقیقه‌ای در گروه معارف شبکه‌ سوم سیما ساخته می‌شود که به نکاتی دربارهٔ  جایگاه و اهمیت وقف به عنوان احسان ماندگار می‌پردازد تا مخاطبان مجموعه در مورد شناختن و معرفی مفهوم وقف آشنایی بیشتری پیدا کنند.
عواملی که در ساخت مجموعه‌ مستند داستانی “توشه ماندگار” همکاری دارند عبارتند از: کارگردان:سعید تهرانی، تهیه کننده:پریسا جهانگیری، مدیر تولید:مهدی چراغی، مدیر تصویربرداری:مهدی دادگر، تدوین:حسن پیله ور، صدابردار همزمان:ارژنگ شاهرخشاهی، عکاس:فربد جعفری، گروه تدارکات:امیر قربانی.امیر زره نازی.مجتبی توکلی کشه.فریدون حسنی، هماهنگی تولید:محمد علی قادری، مدیر امور مالی:پریناز جهانگیری، محصول:گروه معارف شبکه‌ی سوم سیما و مجری و بازیگر:مهران رجبی. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.